Ostepølsa Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Eh, en sperre? Lol. Da får du deg en ny aktiveringskode, ring Microsoft support. Det kunne jeg jo alltids gjøre, men med den trege supporten de har så vet jeg ikke om jeg gidder å gjøre det igjen, har gjort det en gang før.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vel, så aktiver windows da? Kan ikke, fordi microsoft har satt en sperre på hvor mange ganger jeg kan gjøre det, og jeg kan ikke aktivere den mer lenger..må ha en annen key, og vanlig xp pro key funker ikke. Eh, en sperre? Lol. Da får du deg en ny aktiveringskode, ring Microsoft support. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Eh, en sperre? Lol. Da får du deg en ny aktiveringskode, ring Microsoft support. Det kunne jeg jo alltids gjøre, men med den trege supporten de har så vet jeg ikke om jeg gidder å gjøre det igjen, har gjort det en gang før.. Jeg har også ringt Microsoft, og det har ikke vært noe problem. Bundy, hva faen driver du med? Endret 4. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Vel, så aktiver windows da? Kan ikke, fordi microsoft har satt en sperre på hvor mange ganger jeg kan gjøre det, og jeg kan ikke aktivere den mer lenger..må ha en annen key, og vanlig xp pro key funker ikke. Ring hu tøffe Svenske dama på micosoft support! Hu har en digg stemme. Bedre en sex telefon, og billigere. Endret 4. juni 2005 av Natrium Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Må man aktivere XP Pro? Trodde det var unntatt fra aktiveringsgreia for å gjøre det enklere å installere på mange klienter? -- I'm in acute need of major entertainment! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Må man aktivere XP Pro? Trodde det var unntatt fra aktiveringsgreia for å gjøre det enklere å installere på mange klienter? -- I'm in acute need of major entertainment! Man må aktivere alt, untatt Corporate Edition. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ring hu tøffe Svenske dama på micosoft support! Hu har en digg stemme. Bedre en sex telefon, og billigere. Direktenummer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) *woops* Endret 4. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tor Busk ffs? Ja, de heter mye rart i Sverige. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bundy, hva faen driver du med? Genialt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tor Busk ffs? Ja, de heter mye rart i Sverige. Slekta di? -- Elger er hendige dyr. Har dere tenkt over elg på diskotek? Undercover-elg? Transe-elg? Elg som sliter? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 *vurdere å ringe fredrikrb for en frekk prat* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 *vurdere å ringe fredrikrb for en frekk prat* Okei. ;p Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ett stykk Ikea-tur overstått. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ok, nå har jeg prøvd sinnsykt mange keys, og har prøvd å ringe dem 5 ganger, men alle gangene har det vært feil installasjons ID..doh (jeg både sjekka og dobbelsjekka ja) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ok, nå har jeg prøvd sinnsykt mange keys, og har prøvd å ringe dem 5 ganger, men alle gangene har det vært feil installasjons ID..doh (jeg både sjekka og dobbelsjekka ja) Ringer du den automatiske telefonsvareren? Om du gjør det, trykk tasten for å prate med kundebehandler. Systemet var nede en gang jeg prøvde òg. Da var ID "feil". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 H to da ey, teenzters. Oslo er et betonghelvete uten like. Jeg så én søt jente, og hun var amerikaner. Bergen > Oslo. EOFD For de uinformerte og ikke interesserte: Jeg har tatt SATS i Oslo, og det gikk helt ok. Jeg tar den på nytt i juli, så jeg stresset ikke, og da gikk det greit. Satser på topp 15-20%. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bergen > Oslo. EOFD Hva slags nivå er matematikken på? Tilpasset den enkelte? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hello everyone For et for***** dritt vær, jeg vil ha sol, i det minste OPPHOLD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg