Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, det var tatoveringen i boks ;) Det gjorde ikke så veldig vondt egentlig.

AnAnAs: Jeg kommer nok ikke til å angre. Tok en i passe størrelse på ankelen.

Nå er det tilbake til eksamensoppgaven min. Blæ, har ikke noe lyst til å gjøre den, men må man, så må man...

Lenke til kommentar
Ahh, det var tatoveringen i boks ;) Det gjorde ikke så veldig vondt egentlig.

AnAnAs: Jeg kommer nok ikke til å angre. Tok en i passe størrelse på ankelen.

Nå er det tilbake til eksamensoppgaven min. Blæ, har ikke noe lyst til å gjøre den, men må man, så må man...

RPP!

Lenke til kommentar
Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt.

Sånn er det når du skaffer amatørkopi. :)

Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no :)

Lenke til kommentar
Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt.

Sånn er det når du skaffer amatørkopi. :)

Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no :)

Amatør...

Lenke til kommentar
Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt.

Sånn er det når du skaffer amatørkopi. :)

Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no :)

Vel, så aktiver windows da? :shrug:

Lenke til kommentar
Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt.

Sånn er det når du skaffer amatørkopi. :)

Kjekt å ha en kopi av jobben sin cd :innocent:

Ja. Det er kos og ha alle MS progs på jobben også :)

Lenke til kommentar
Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt.

Sånn er det når du skaffer amatørkopi. :)

Kjekt å ha en kopi av jobben sin cd :innocent:

Ja. Det er kos og ha alle MS progs på jobben også :)

For ikke og snakke om skolen sine :yes:

EDIT; leif

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Vel, så aktiver windows da? :shrug:

Kan ikke, fordi microsoft har satt en sperre på hvor mange ganger jeg kan gjøre det, og jeg kan ikke aktivere den mer lenger..må ha en annen key, og vanlig xp pro key funker ikke.

Eh, en sperre? Lol.

 

Da får du deg en ny aktiveringskode, ring Microsoft support.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...