:---{D Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Går det noe fett på TV i dag foresten? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Faen.. En venninne ringte meg og spurte om jeg ville komme på vors... (Hun ble 18 idag) Dum som jeg er spør jeg hva hun skal etterpå, hun svarer at hun skal på byn. arrghh.. kjipt å glemme bursdager. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Slutt å snakk om mat. Stemoren min har bursdag... MASSE KAKER OG IS OG BRUS OG ANNEN GOD MAT.... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kunne fått gratis moussaka... På en O-samling jeg hjalp til på. Men så var jeg dum nok til å stikke hjem fordi jeg fikk sitte på med noen Og nå sitter jeg her.. Uten mat og kun dataen å snakke med Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ahh, det var tatoveringen i boks Det gjorde ikke så veldig vondt egentlig. AnAnAs: Jeg kommer nok ikke til å angre. Tok en i passe størrelse på ankelen. Nå er det tilbake til eksamensoppgaven min. Blæ, har ikke noe lyst til å gjøre den, men må man, så må man... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ahh, det var tatoveringen i boks Det gjorde ikke så veldig vondt egentlig.AnAnAs: Jeg kommer nok ikke til å angre. Tok en i passe størrelse på ankelen. Nå er det tilbake til eksamensoppgaven min. Blæ, har ikke noe lyst til å gjøre den, men må man, så må man... RPP! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ahh, det var tatoveringen i boks Hvor fikk du tatovert deg? er det ikke 18 års grense da? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Nå fikk jeg lyst på en tatovering.. Baker'n, enkelt og bare gå og skaffe seg fake ID eller dra moren din med.. 16 år med mamma er lov tror jeg.. Endret 4. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Kjekt å ha en kopi av jobben sin cd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. amatørkopi LenniZ, er ikke sp1 av markedet? Endret 4. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor fikk du tatovert deg? er det ikke 18 års grense da? Et sted i Oslo, like ved St. Olavs kirken.. Var ikke 18 års alders grense der.. Venninnen min på 15 fikk også gjort det, men hun måtte ha med seg foreldre.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no Amatør... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Frekk ? Dette er en lovlig kjøpt Norsk XP Pro oppgradering med service pack1 kjøpt fra komplett.no Vel, så aktiver windows da? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Kjekt å ha en kopi av jobben sin cd Ja. Det er kos og ha alle MS progs på jobben også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Arg fy faen så bra! Jeg får ikke logget inn på min egen PC pga. den syke aktiveringen til microsoft! Ikke får jeg tak i key heller..ahh..så morsomt. Sånn er det når du skaffer amatørkopi. Kjekt å ha en kopi av jobben sin cd Ja. Det er kos og ha alle MS progs på jobben også For ikke og snakke om skolen sine EDIT; leif Endret 4. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vel, så aktiver windows da? Kan ikke, fordi microsoft har satt en sperre på hvor mange ganger jeg kan gjøre det, og jeg kan ikke aktivere den mer lenger..må ha en annen key, og vanlig xp pro key funker ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vel, så aktiver windows da? Kan ikke, fordi microsoft har satt en sperre på hvor mange ganger jeg kan gjøre det, og jeg kan ikke aktivere den mer lenger..må ha en annen key, og vanlig xp pro key funker ikke. Eh, en sperre? Lol. Da får du deg en ny aktiveringskode, ring Microsoft support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg