Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

3 prøver i uken regelen har jeg aldri hørt om... Men jeg hadde alltid folk i klassen som klarte å få flyttet prøver og innleveringer dersom det ble mye i en uke....

 

Jeg var alltid notorisk sen med innleveringer og stiler på videregående, noe som gjør at jeg har slitt litt som student der innleveringene er veldig absolutte (og leverer man ikke stryker man hele faget).. Skulle igrunn ønske lærerne var strengere på det tidligere, da hadde jeg ikke fått de forferdelige arbeidsvanene jeg sliter med nå.

Lenke til kommentar
Norskframføring og geografiprøve i morra, gymprøve på tirsdag, samfunnslæreprøve på onsdag, norsk heldags på torsdag.  :thumbdown:

5280884[/snapback]

Går du på GK?

 

På GK har man lovt til å ha maks 3 prøver i uken. Det var det her da :ermm:

5280892[/snapback]

 

Nei, jeg går VK1

5280921[/snapback]

Okei. Da er sikkert 3-prøver-i-uken-regelen opphevet :tease:

Lenke til kommentar
Halla jeg liker jenter og er mye på msn håper får flere adresser...adressen min er: [email protected] mLove ya al folks except boys!ok?!FFK er best! Og Man U. ruler ass! Tenåringers 10 budDu skal ikke liste deg ut av huset mens foreldrene dine sover!(hvorfor vente så lenge?) Du skal ikke lyve for dine foreldre!(bare vri litt på sannheten..) Du skal ikke stjele fra Rimi!(Kiwi har større utvalg!) Du skal ikke bli arrestert for vandalisme!(total ødeleggelse har større effekt..) Du skal ikke stjele fra dine foreldre!(alle vet jo at mormor har mer penger...) Du skal ikke hoppe inn i slagsmål..(bare starte dem!!) Du skal ikke skulke fra mattetimene!(dropp hele dagen isteden) Du skal ikke være ute å feste hver helg!(det fins jo fem ukedager også!!) Du skal ikke stjele sykler!(Ta en bil! det går mye fortere!) Du skal ikke hjelpe gamle damer over veien! (la dem stå igjen på midten) Jeg vedder på at du ikke tør å sende meg melding!)Battlefield 2 RULER!!

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Jeg går grunnkurs, og her har vi noe som minner om denne 3 prøver-regelen deres, bare at vi har maks 2 per uke.

5281178[/snapback]

Dette er "regeler" klassen stort sett kan få igjennom sammen med klassestyrerne sine. På ungdomsskolen fikk vi det til at vi ikke skulle ha mer enn to prøver per uke. Nå på GK vet jeg ikke helt, men har vel aldri hatt mer enn to per uke(pluss innleveringer da). Men spørs jo veldig på prøvens karakter, en tre timers norskstil og 24 spørsmål i Økonomi med avkryssning på en dag ville jeg ikke akkurat sagt nei takk til. Høres for meg ut som en koselig dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...