Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regnskapet mitt viser sjokkerende tall; 6400 på julegaver. Og jeg er et stykke unna ferdigstillelse av gaveprosjektet. Uff.

5277719[/snapback]

:O Pleier å vente til lille juleaften, så sdrar jeg til tiern (eller mx 20 som dety heter nå og bruker nesten 100kr på alle gavene :D

 

 

 

Vet det er evig langt tilbake i posten det jeg kommenterte nå, men fikk veldig lyst.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva en glass-neglefil er?

5279359[/snapback]

En neglefil lagd av glass. Fåes kjøpt på de fleste parfymerier.

5279368[/snapback]

Spesielt bra? Mamma sa blandt annet at hun kunne få det hvis jeg manglet ideer. Hun får en kunstbok også, men hadde ikke inntrykk av at en slik fil var særlig dyr. Bedre enn en vanlig neglefil? I såfall må jeg jo ha en til meg selv også!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva en glass-neglefil er?

5279359[/snapback]

En neglefil lagd av glass. Fåes kjøpt på de fleste parfymerier.

5279368[/snapback]

Spesielt bra? Mamma sa blandt annet at hun kunne få det hvis jeg manglet ideer. Hun får en kunstbok også, men hadde ikke inntrykk av at en slik fil var særlig dyr. Bedre enn en vanlig neglefil? I såfall må jeg jo ha en til meg selv også!

5279375[/snapback]

Tror de er bedre enn de "vanlige". Mamma synes hvertfall det. De er heller ikke spesielt dyre.

Lenke til kommentar
Hahaha, posthuset søndagsåpent? Tror du drømmer, Posten er ikke akkurat en kunderettet bedrift...

5279406[/snapback]

He he.. Stod på sidene deres et sted at posten hadde søndagsåpent, men ikke hvor. Om du kludra deg enda mer inn på sidene deres er det en litste over hvem som har åpent, men jeg vet ikke hva postkontoret heter. Og på det kartet deres hvor det skal stå navnet på de forskjellige får jeg ikke opp noen kontorer i det hele tatt.

 

Blir spennende. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...