Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ikke lett og være edru nei :!: Du sitter vel og ser etter glassene/flaskene når de drikker. følger sakte etter med hodet. Edru siden 16mai du. Fjott, er ikke det d er snakk om. Jeg visste jeg ville få deg til og kalle meg noe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Fjott, er ikke det d er snakk om. Jeg visste jeg ville få deg til og kalle meg noe Vil du ha en medalje? Du kan få en for å være den største fjortisen på forumet...hvor er fredrikrb når man trenger han. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor drikke to dager på-rad? Virker bare dumt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Fjott, er ikke det d er snakk om. Jeg visste jeg ville få deg til og kalle meg noe Du kan få en for å være den største fjortisen på forumet...hvor er fredrikrb når man trenger han. Snakker om sola så skinner'n Endret 4. juni 2005 av Natrium Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 BAWAWAWAWA!!11!1 LOL!!! :!: :!: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=400025 Må vere tull, (har bare lest den første siden) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 BAWAWAWAWA!!11!1 LOL!!! :!: :!: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=400025 Må vere tull, (har bare lest den første siden) OOOOOLLLLLLLDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Fjott, er ikke det d er snakk om. Jeg visste jeg ville få deg til og kalle meg noe Vil du ha en medalje? Du kan få en for å være den største fjortisen på forumet...hvor er fredrikrb når man trenger han. Ja! Umm, ikke noe bedrag. Gi meg en gull medalje, ikke sjokolademedalje. Send den til fjortisveien 15! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) BAWAWAWAWA!!11!1 LOL!!! :!: :!: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=400025 Må vere tull, (har bare lest den første siden) OOOOOLLLLLLLDDDDDDDDD Postet her før? *derfor alle OT-baren folka har posta der* Endret 4. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 BAWAWAWAWA!!11!1 LOL!!! :!: :!: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=400025 Må vere tull, (har bare lest den første siden) OOOOOLLLLLLLDDDDDDDDD so what? det er ikke mindre morsom fordi den er old.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Åh, jobb på mandagen og jeg må i banken før jobb. Får håpe at lånet går i orden. Vil bestille nå jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Synd ikke dere oppdaga at han brukte gammelt utstyr. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 hva skal du ha real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 hva skal du ha real? 10K Penger til å leve på og ny pc. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Synd ikke dere oppdaga at han brukte gammelt utstyr. synest det var litt merkligt at han kalte en pentum 1 for gaming PC. men kunne ha vært en gammel surfe PC *kose på sin P2 @ 300MHz som fungerer fint til internettbruk* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 BAWAWAWAWA!!11!1 LOL!!! :!: :!: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=400025 Må vere tull, (har bare lest den første siden) OOOOOLLLLLLLDDDDDDDDD so what? det er ikke mindre morsom fordi den er old.. Har jeg sagt det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Synd ikke dere oppdaga at han brukte gammelt utstyr. synest det var litt merkligt at han kalte en pentum 1 for gaming PC. men kunne ha vært en gammel surfe PC *kose på sin P2 @ 300MHz som fungerer fint til internettbruk* Spytte på maskina mi som ikke fungerer. (Låner pappa sin) Den posten var foresten utrolig bra! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Synd ikke dere oppdaga at han brukte gammelt utstyr. jeg la faktisk merke til ISA portene..derfor er trådens høyest mulig tull..men humor læll! P1-P2 fungerer utmerket som server-lite, brannmur, DHCP osv ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vil du ha en medalje?Du kan få en for å være den største fjortisen på forumet...hvor er fredrikrb når man trenger han. I don't do medals. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Vil du ha en medalje?Du kan få en for å være den største fjortisen på forumet...hvor er fredrikrb når man trenger han. I don't do medals. Same shit different name Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (klikk på fjeset u stoopid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg