Herr Brun Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Han har vel raad, har han ikke? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Så nettopp stealth. Veldi teit noen ganger. Dessuten så er iPoden på bærtur, om jeg lager en playlist til noen vidioer legger den bare innpå annenhver... Skjer bare med noen filmer. Legger jeg de innpå uten at de er i en playlist funker det fint.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Han har vel raad, har han ikke? 5278725[/snapback] Joda. Tips til elektroniske duppeditter min kjære pappa kan finen på å kjøpe seg? Vi krysser av for en Qtek 9000 og et 3G-kort for laptop. Andre ting som pappa kan ha bruk for på jobb? (Og da snakker vi ikke om laserpistoler som måler en overflates tempraturer og slikt, pappa er ikke brannmann!) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 *knis* Jaja, er det noe liv her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Skulpturer til 100k. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Skulpturer til 100k. 5278840[/snapback] Du skulle sett mammas formiddagshave på det ene sommerstedet. Riktignok kostet ikke midtpunktet i den 100 000, men likevel mer enn nok. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Så nettopp stealth. Veldi teit noen ganger. Dessuten så er iPoden på bærtur, om jeg lager en playlist til noen vidioer legger den bare innpå annenhver... Skjer bare med noen filmer. Legger jeg de innpå uten at de er i en playlist funker det fint.... 5278781[/snapback] Her lukter det supportforsøk. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Så nettopp stealth. Veldi teit noen ganger. Dessuten så er iPoden på bærtur, om jeg lager en playlist til noen vidioer legger den bare innpå annenhver... Skjer bare med noen filmer. Legger jeg de innpå uten at de er i en playlist funker det fint.... 5278781[/snapback] Her lukter det supportforsøk. 5278881[/snapback] Ikke ment som support, men bare en litt merkli ting. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jocke, du skulle sett mammas blomstervase oppe du! Sikkert 50 spenn! Har sikkert en på sommerstedet vårt og! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er jo det jeg sier, iPoder er elendige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jocke, du skulle sett mammas blomstervase oppe du! Sikkert 50 spenn! Har sikkert en på sommerstedet vårt og! 5278896[/snapback] Sommerstedet er solgt nå, skulpturen også. Hvordan mamma forelsket seg i skulpturen i Brussel(!) er for meg en gåte, den var både småharry og lite pen. Menmne. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hva pokker skal folk med et "sommersted" Herregud... Et hus og en hytte på fjellet er mer en nok... Selvfølgelig kan en brygge (en liten, stor nok til en båt" være greit.... Men dog, jeg ville ikke sagt nei takk til et sommerhus. Har en kamerat som eiger et jævlig stort stykke på Bømlo. Elsker den plassen .... ______ Jeg har oppdatert min signatur, grunnet masse klaging av moderatorer og andre forumbrukere. Så har jeg vondt i halsen, trur jeg er veldig hes, men ingen har sagt noe enda om det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvordan vet du at du er blond? Du blir påkjørt av en parkert bil Du tror det er ispinnen som holder fryseren kald Du bruker 2 timer på å se en 60 minutters film Når du skulle på discotek å man måtte være 18 tok du med deg 17 av dine venner Du ringer opplysningen for å få nummeret 112 Du ringer opplysningen for å få nummeret til opplysningen Du vill ha en ny flaske fordi det var hull i den forige Du står på en stol for å få høyere iq Du snubler over en tråløs telefon Du selger bilen din for å få penger til bensin Du kaster en stein mot bakken og bommer Du prøver å drepe en fugl ved å kaste den utenfor et stup Du prøver å drukne en fisk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Askogli: Bo der om sommeren? Perhaps? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Askogli: Bo der om sommeren? Perhaps? 5278928[/snapback] Greit nok det, men da kjøper man heller en hytte som man kan bruke hele året. Dog man kan det med sommerhus også. Men fjellet er plassen for en ekte nordmann! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Et sommersted er da bare en upscale hytte, gjerne beliggende ved/i nærheten av sjøen, helst med stor tomt? Bruksområdet skulle være rimelig åpenlyst... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vi har "sommersted", oldefar sitt hus.. Arvegods..kjekt å være der alene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Et sommersted er da bare en upscale hytte, gjerne beliggende ved/i nærheten av sjøen, helst med stor tomt? Bruksområdet skulle være rimelig åpenlyst... 5278936[/snapback] Jeg synes det blir galt å kalle et sted bestående av et hus over to plan, et anneks, stall og dobbelgarasje for hytte... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Som sagt, upscale. Jeg vil nødig beskrive villaen på Huk som hytte, men om jeg skal beskrivet huset for utenforstående tyr man til drastiske midler... Tror for så vidt heller ikke landstedet går under den helt konvensjonelle definisjonen av hytte, men samme kan det være. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nettopp snakka 15 min med Anette_ i tlf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg