Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jaja da var jeg kanskje uheldig med utvalget der jeg var da. Men er de søte så ha da ikke barten noe å si :fun:

5278145[/snapback]

 

Det der hørtes ut som noe Jokke i Pondus kunne sagt.... Rett før "du svetter ganske lite til å være så feit" ;)

Lenke til kommentar
Jaja da var jeg kanskje uheldig med utvalget der jeg var da. Men er de søte så ha da ikke barten noe å si :fun:

5278145[/snapback]

 

Det der hørtes ut som noe Jokke i Pondus kunne sagt.... Rett før "du svetter ganske lite til å være så feit" ;)

5278169[/snapback]

:D

--------------------

Ha en god kveld folkens. Stikker bort en tur

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

DÆVEN jeg er visst narkoman :)

 

* Glemmer avtaler

Det er ikke min feil at jeg er svimete, det er hasj

 

* Roter mer på rommet enn vanlig

Ha! ikke min feil dette her heller

 

* Slutter å drikke alkohol i helga (er i mot alkohol)

Det jeg visste... avholdsfolk er narkiser hele gjengen.... jeg trodde det ble lite drikking på grunn av at jeg leste, men kanskje det er på grunn av dop

 

* Er veldig trett på mandager og tirsdager

Duh?

Lenke til kommentar
Ahahahahaha!

Går det ANN?! Latterlig.

 

Hmm, minner meg om en lærer som sa at hasj gjorde deg til en junkie bare du prøvde det en gang :love:

5278188[/snapback]

 

 

 

LÅLL

Roter mer på rommet enn vanlig.

 

Haha, rommet mitt er så sinnsykt rotete hele tida.... vent litt.. betyr det at jeg røyker eksessivt mye hasj? :hmm::p

 

Å glemme avtaler og generelt ting jeg skal huske er jeg heller ikke så flink til, heldigvis har jeg huskeliste på mobilen :love: . er også overtrøtt, spesielt på mandager. vi er vel narkiser hele gjengen ifølge den lista der :w00t:

 

 

ey! fenomenet om en time jo! bra film det da... :)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...