Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regnskapet mitt viser sjokkerende tall; 6400 på julegaver. Og jeg er et stykke unna ferdigstillelse av gaveprosjektet. Uff.

5277719[/snapback]

Kan du ikke kjøpe gave til meg også? Trenger ikke være så dyrt. Noen hundrelapper...

5277775[/snapback]

Du kan få noe enda bedre av meg. :D

5277829[/snapback]

Hva da?

 

 

EDit: smaker ikke rakfisk dritt?

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar
Dato  Kl  Hendelse  Poststed 

10.12.05  08.36  AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt  1112 OSLO 

10.12.05  07.57  ANKOMMET POSTKONTOR  1112 OSLO (NORDSTRAND) 

09.12.05  08.27  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  0024 OSLO 

08.12.05  16.19  INNLEVERT POSTTERMINAL  7007 TRONDHEIM 

07.12.05  19.59  INNLEVERT POSTKONTOR  7079 FLATÅSEN

 

Hvorfor kunne de ikke bare ringt meg og hørt om det er greit at jeg henter den på Nordstrand når de ser jeg bor i Oslo? Hadde ikke vært noe stress å hente den der. Neida, istedenfor at jeg får pakken i dag som DE LOVTE MEG, sender de den til et annet postkonter en halvtime unna slik at jeg får den på mandag.

 

Åhh... blir så sinna og frustrert.

Lenke til kommentar
Regnskapet mitt viser sjokkerende tall; 6400 på julegaver. Og jeg er et stykke unna ferdigstillelse av gaveprosjektet. Uff.

5277719[/snapback]

Kan du ikke kjøpe gave til meg også? Trenger ikke være så dyrt. Noen hundrelapper...

5277775[/snapback]

Du kan få noe enda bedre av meg. :D

5277829[/snapback]

Hva da? Hei forresten. Staar til? Jeg kjeder meg, og er sulten. Dessuten har jeg naa julegavepapir, men ikke tei, saa jeg er like langt. Jaevla dritt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Har ikke begynt å tenke på gaver engang *angst* har uansett ikke tid siden jeg stort sett leser til eksamen i hele åpningstiden til butikkene... Jaja, blir gaveinnkjøp lille julaften i år også ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...