Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Den positive siden ved dette er at de utfordrer den tilknappede norske maskuliniteten. De er opptatt av fine klær, pynter seg, bruker smykker og hudpleieprodukter. Det minner faktisk litt om Homsepatruljen, som også har lagt press på norsk maskulinitet. Dette i kontrast til den tradisjonelle norske tøffe polfarermannen som ikke er så opptatt av personlig hygiene, sier Pederse

 

Står det i aftenposten. Men hvordan kan det da ha seg at disse "innvandrerguttene" kaller meg "pottithomo"? Virker søkt, aldri hørt om innvandrergutter interresserte i hudpleie...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater folk. Det skulle vært skuddpremie på folk. Akuratt som på kråker. Skyt en, ta den med til en eller annen person og få 50 kroner :hrm:

5274181[/snapback]

Hva har skjedd :ohmy:

5274193[/snapback]

 

Forumet er treigt.

Internettet mitt er treigt.

Folk i CS er umodne fjortizzer.

Folk i Guild Wars er inkompetente tullinger med en IQ lavere enn lvlcappen uten evne til å ta imot enkle beskjeder.

Jeg likte ikke det vi hadde til middag.

Jeg er tørst.

Jeg har spist opp sjokoladebiten i julekalenderen min.

Lenke til kommentar
Forumet er treigt.

Internettet mitt er treigt.

Folk i CS er umodne fjortizzer.

Folk i Guild Wars er inkompetente tullinger med en IQ lavere enn lvlcappen uten evne til å ta imot enkle beskjeder.

Jeg likte ikke det vi hadde til middag.

Jeg er tørst.

Jeg har spist opp sjokoladebiten i julekalenderen min.

5274213[/snapback]

OMG NOES! Heldige jævler som bor på barnehjem i Romania. :D

Lenke til kommentar

Er det noen elektikere her? Vi/mama har hatt besøk av to kjekke elektrikkermenn i dag. De har blandt anent satt inn egne jordfeilbrytere med testere på strømkretsen til kontorene og til "slave-soverommene"(fant ikke noe bedre ord, i motsetning til "master" var det jeg tenkte..) Mamma mener de påstod det betød at vi ikke trengte å bruke eget overspenningsvern, at disse jordfeilbryterene liksom gjorde jobben. Noen som kan bringe litt klarhet i dette?

 

Ellers sliter Joachim med gaveinnpakkingen. Bøker er jeg god på, men når vi kommer til tuber med fotkrem og kroppspeeling og det som verre er, ja da blir de tikke like pent... En rund boks fra Nivea til mormor, hvordan den kommer til å se ut vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
fargoth: Hahahaha, jeg har mer lovlig kjøpt musikk av et enkelt band enn harddisken din har plass til! Men det der er vel ikke den eneste disken din, er det?

5274340[/snapback]

Nei, det er heldigvis ikke den eneste disken min. :)

Jeg har alt for liten plass på de 4 andre diskene mine uansett, så nå må jeg enten begynne å bruke delete knappen, eller kjøpe ny disk.

Lenke til kommentar
Haha. Joachim, du er ikke den eneste som sliter med gaveinnpakkingen. Jeg har ikke vågd å prøve ennå, ble litt ille i fjor..men gikk greit nok. Kvinner er generelt sett mer begavet når det kommer til det...

 

Og kun 1 uke til jeg drar til Japan! \o/ w00t!

5274396[/snapback]

Med unntak av min mor er jeg best på gaveinnpakking i familien... Sier jo litt... Da pappa drog til Japan forrige måned var det en som satt med innpakking til den store gullmedaljen ja.... Gavesyke japser. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...