sofarot Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 @askogli: EID! Livet som høne... Harry gjorde som han alltid har gjort, han kysset sin kone og krøp ned i sengen og sovnet. Plutselig våknet han av at en skjeggete eldre mann i munkekutte sto foran sengen. Hva i helvete gjør du i mitt soverom? Og hvem er du? spurte han. - Det er ikke ditt soverom, svarte mannen, jeg er St. Peter og du er i himmelen. - Hva!? Sier du at jeg er død? Jeg vil ikke dø, jeg er for ung til det sa Harry. Er jeg død, da vil jeg at du umiddelbart sender meg tilbake. - Det er ikke så lett, svarte St. Peter, du kan bare komme tilbake som en hund eller en høne. Du kan velge selv. Javel tenkte Harry, en hund vil jeg ikke være, det er for slitsomt. Men derimot en høne, det kunne være ok. Å springe rundt sammen med hanen er vel ok. - Jeg vil bli høne sa Harry. - Og vips, så oppdaget han at han var i en hønsegård, med en skikkelig flott fjærpryd. Men, dæven hvor det trykket på i ræva. Da ser han hanen komme i mot ham. - Hei, du må være den nye høna sa den. Hvordan føles det? Hei, det er ganske ok, men det trykker så jævlig på i ræva. - Det er eggløsningen det svarte hanen. Har du aldri lagt egg før? - Nei, hvordan gjør man det spurte Harry. - Klukk to ganger, og så presser du på det du klarer. - Harry klukket to ganger og trykket på det han var god for, og plupp, der lå egget. Wow, tenkte han, det der var jo riktig deilig og han klukket igjen og presset. Der kom det jammen et egg til. Den tredje gangen han klukket, så hørte han kona si rope: Våkn opp Harry, du driter jo ned hele sengen!! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ketchez: Haha :!: Signaturen min er vel "lovlig" nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Den er nok lovlig nå, ja... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 fy faen, er deprimert nå ass noen har bøffa sykkelen min 5273291[/snapback] *trøste* Den kommer eeen dag i morren, du må tro og håpe på at i mooorgen! Alt skal blir bra, jeg lover. 5273465[/snapback] selførgelig håper jeg, men det ser ikke lyst ut det værste er at det egentlig ikke er min sykkel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Yay! Forumet er på i dag. Fikk ikke iPoden i dag. Det var dumt. Men da får jeg den nok i morgen. I kveld blir det å dra til noen kompiser og se Scarface. *kosepåbruningtøsa* 5273454[/snapback] *Kosepaa* Naa maa jeg dra. Ble sittende aa lese litt, men naa er det hjem! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da var Bundy-Boy alene hjemme til i morgen. Hoho. *ringe* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kan vell putte noe rundt 800 til 900 tegn i den spoileren Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 *Synge på The White Stripes - My Doorbell på full hals og tenke på iPoden* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 *Synge på The White Stripes - My Doorbell på full hals og tenke på iPoden* 5273529[/snapback] Gjort noe Pk i det siste Tomat-Ulf? Just wondering. Er vel litt mer tryning i snøen for meg atm. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Gjort noe Pk i det siste Tomat-Ulf? Just wondering.Er vel litt mer tryning i snøen for meg atm. 5273535[/snapback] Kjempelite. Er is overalt og veldig lite fristende å gå ut. Dessuten går jo sola ned nesten når jeg er hjemme fra skolen. Men er jo litt småhopp. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da var Bundy-Boy alene hjemme til i morgen. Hoho. *ringe* 5273506[/snapback] As in, ringe masse chicas som tar betalt for "intimt samvær" ? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da var Bundy-Boy alene hjemme til i morgen. Hoho. *ringe* 5273506[/snapback] As in, ringe masse chicas som tar betalt for "intimt samvær" ? 5273547[/snapback] det er lavmål ass Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 *Synge på The White Stripes - My Doorbell på full hals og tenke på iPoden* 5273529[/snapback] *Laster opp DC++* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da var Bundy-Boy alene hjemme til i morgen. Hoho. *ringe* 5273506[/snapback] As in, ringe masse chicas som tar betalt for "intimt samvær" ? 5273547[/snapback] Faen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 WTF. jeg fikk en post som det sto at siden jeg tydeligvis var medlem av "Hyperion" elns så var det et ellerannet man kunne gjøre. Dreit i det jeg tenker jeg. vetta faen hva det var forno. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fikk det samme brevet jeg også. Regner med at det er pga av TG, med tanke på KANDU. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fikk det samme brevet jeg også. Regner med at det er pga av TG, med tanke på KANDU. 5273603[/snapback] Tenkte det samma. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 :!: Jaja, BitLord er dårligt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann alle sammen. Staar til? Naa er det bare 8 dager til jeg drar hjem. Gjett hvem som gleder seg. Noen som har en idé om hva jeg kan skrive som konklusjon paa en kort presentasjon av produktlinjen til en pizzaproduktoer? 5273319[/snapback] Det står greit til her tror jeg. Litt usikker på akkurat det. Jeg tror Kongen av Sverige gleder seg . Konklusjon: Noe om hvor effektiv produksjonslinja er. Tok litt tid å svare visst. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 13 dager til bursdagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg