Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet kommer med noe Codemasters kaller "beat recognition technology", som tillater spillet å koreografere egne dansebevegelser spesifikt for en hvilken som helst melodi, enten det er klassisk disko, guitarrock, R&B eller et cover av en gammel Commodore 64-låt. I tillegg til dette inneholder Dance Factory en rekke moduser, inkludert "fitness", "endurance" og "recorder".

Dæven! :dribble:

Lenke til kommentar
Men jeg har lyst til å reise ned til Afrika (f.eks.) å se hvordan de lever der, i forhold til oss. Men jeg kan ikke noe for at jeg har vært lite i utlandet. Me er ikke rike!

5270525[/snapback]

Dra til den norsken delen av Spania. Der har vi tatt oss til rette ...

Yes. Nå har jeg spilt litt Neverwinter. Har nesten ikke spilt det siden sommerferien, men jeg følte at det var rett av meg å spille det nå som jeg egentlig burde ha øvet til eksamen.

Lenke til kommentar
Spillet kommer med noe Codemasters kaller "beat recognition technology", som tillater spillet å koreografere egne dansebevegelser spesifikt for en hvilken som helst melodi, enten det er klassisk disko, guitarrock, R&B eller et cover av en gammel Commodore 64-låt. I tillegg til dette inneholder Dance Factory en rekke moduser, inkludert "fitness", "endurance" og "recorder".

Dæven! :dribble:

5270644[/snapback]

Instruksjonsvideo nummer én. "Hvordan synge og danse samtidig", av og med Ø.B.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har hele natten på meg til å lese her. Så går jeg og legger meg. Håper dette inlegget kommer frem før jeg slår av dataen da :ermm:

*Går bort til sengen og klær sensuelt av seg klærne, plagg for plagg*

Natta gutter og jenter! Sov godt og drøm søte drømmer om meg :)

Natta Skarstad, fredrikrb, thomasr, snowDOG_, Shikaru, 2mass :hmm: Hvem andre husker jeg :hmm:

God natt til dere: 12 brukere: askogli, ole_24, fredrikrb, thomasr, Carl M, Volcov, Tomat-Ulf, Zlatzman, PiRANhA, Shikaru, nerdVANNA, Ligaya :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...