madgringo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 God kveld :--) 5270540[/snapback] God kveld.. jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Spillet kommer med noe Codemasters kaller "beat recognition technology", som tillater spillet å koreografere egne dansebevegelser spesifikt for en hvilken som helst melodi, enten det er klassisk disko, guitarrock, R&B eller et cover av en gammel Commodore 64-låt. I tillegg til dette inneholder Dance Factory en rekke moduser, inkludert "fitness", "endurance" og "recorder". Dæven! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Men jeg har lyst til å reise ned til Afrika (f.eks.) å se hvordan de lever der, i forhold til oss. Men jeg kan ikke noe for at jeg har vært lite i utlandet. Me er ikke rike! 5270525[/snapback] Dra til den norsken delen av Spania. Der har vi tatt oss til rette ... Yes. Nå har jeg spilt litt Neverwinter. Har nesten ikke spilt det siden sommerferien, men jeg følte at det var rett av meg å spille det nå som jeg egentlig burde ha øvet til eksamen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 smårips_eier, burde ikke du være på juleballet nå og jakte da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Juleball 8. desember? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da var jeg ferdig med trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer! Bare 3 år å 20 000 $penn igjen tik lappen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Spillet kommer med noe Codemasters kaller "beat recognition technology", som tillater spillet å koreografere egne dansebevegelser spesifikt for en hvilken som helst melodi, enten det er klassisk disko, guitarrock, R&B eller et cover av en gammel Commodore 64-låt. I tillegg til dette inneholder Dance Factory en rekke moduser, inkludert "fitness", "endurance" og "recorder". Dæven! 5270644[/snapback] Instruksjonsvideo nummer én. "Hvordan synge og danse samtidig", av og med Ø.B. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ketchez says: Love u Fredrik says: Love you too Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 *glede seg til han får kjøpt videokamera en gang* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ketchez says:Love u Fredrik says: Love you too 5270912[/snapback] Åhh? Drittkult!! Ta den derre politiske diskusjonen i politikk delen av forumet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 There must be some kind of way out of here! np: Jimi Hendrix - All Along The Watchtower *danse* Er litt trøtt egentlig, men har ikke lyst til å sove. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 KEK! Nå blir Steffy, Volcov, MrLeftfield, Hylo og Tonio sjalu, ketchez! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Forumet er ustabilt. Du som er så flink fredrik. Fiks det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Forumet er ustabilt. Du som er så flink fredrik. Fiks det. 5271007[/snapback] I'm on it! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gjør meg ingenting.. Like greit at de får vite at du er min... <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gjør meg ingenting.. Like greit at de får vite at du er min... <3 5271030[/snapback] Fredrik er min, og vil alltid være det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siden jeg ikke har hele natten på meg til å lese her. Så går jeg og legger meg. Håper dette inlegget kommer frem før jeg slår av dataen da *Går bort til sengen og klær sensuelt av seg klærne, plagg for plagg* Natta gutter og jenter! Sov godt og drøm søte drømmer om meg Natta Skarstad, fredrikrb, thomasr, snowDOG_, Shikaru, 2mass Hvem andre husker jeg God natt til dere: 12 brukere: askogli, ole_24, fredrikrb, thomasr, Carl M, Volcov, Tomat-Ulf, Zlatzman, PiRANhA, Shikaru, nerdVANNA, Ligaya Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Noe liv her i dag da? Snart boikott her for min del. Forumet oppfører seg som en ustabil ælgokse fra tibet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg