Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 :!: Thomas R. Forbanna hals-drit-vondt-greie Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Thomas da, ikke tenk sånn.... Man trenger ikke få dårlig samvittighet når det er unødvendig å få det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Thomas da, ikke tenk sånn.... Man trenger ikke få dårlig samvittighet når det er unødvendig å få det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 EDIT: Sorry Fredrik R. B., tenkte feil. Uff, jeg fordrar ikke fjortiser Samt femi-homser og "flerkulturelle fremmedfolk".... Selvfølgelig er det greit med utlendinger her i landet, men de utnytter vårt stakkars land, så kan ikke disse forbanna politikerene gjøre noe mot det heller ( Ikke alle utlendiger utnytter vårt land) Nei, gjør som Finland: Nulltolleranse mot innvandrer-kriminalitet PS: Hva med å spille Pelle Politibil for full guffe bak en politibil 5270065[/snapback] :!: Det varmer hjertet mitt at vi har sånne som deg! Men du har delvis rett, jeg hørte om en innvandrer som hadde blitt dømt for staffbare handlinger, sandt ut av landet for og så komme tilbake. Dette gjentok seg 5 ganger elns. Nei, Posten er ikke greit. DHL tuller litt de også, men vi kan ihvertfall stole på dem... 5270081[/snapback] Er ikke DHL ganske dyre? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er ikke Posten også ganske dyre? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Thomas da, ikke tenk sånn.... Man trenger ikke få dårlig samvittighet når det er unødvendig å få det? 5270108[/snapback] Koster toppen 10-15,- per gang gjetter jeg, ingen grunn til å få dårlig samvittighet. Om du begynner å kjøpe mystiske russiske kremer til 5-6000,- per mikroskopiske boks, derimot, er det vel kanskje på tide å revurdere vanene litt... Posten er vel ikke spesielt billig i forhold til DHL/Fedex/TNT og lignende, og i og med at modernisering og effektivisering nå ikke skal finne sted (og monopolet skal opprettholdes!) blir det neppe stort billigere. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette er min mening: Skal en innvandrer få bu i våres land så må han ha en god grunn, han skal: Lære seg norsk (vertfall prøve) få seg en jobb, ja.. Leve som en nordmann (tenker ikke på religion da) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette er min mening: Skal en innvandrer få bu i våres land så må han ha en god grunn, han skal: Lære seg norsk (vertfall prøve) få seg en jobb, ja.. Leve som en nordmann (tenker ikke på religion da) 5270137[/snapback] Delvis uenig. Hva er en god grunn liksom? Å se fjordene? Jeg er faktisk innvandrer. Hvor god grunnen var til at mine besteforeldre på morssiden drog hit, det kan det sikkert reises tvil om. Så lenge folk lar seg integrere godt ser jeg ikke problemet. Man kunne f.eks. legge begrensninger på trygdeytelser de første ti årene eller noe. For eksempel. For en pakke på fem kilo betaler vi 60 kroner mer med DHL enn Posten, men er sikret et noe bedre behandling. Ikke at DHL alltid er topp, men Posten er jo bunn. Nok om det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) @JoachimR, askogli har ikke noe imot rike innvandrere. Endret 8. desember 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gå til Politikk, religion og samfunn med dette politiske snakket. Her skal vi hovedsakelig synes synd på alle dem som har eksamen de nærmeste dagene. *Ha eksamen på lørdag* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gah! Gah! 8 sider med nynorskoppgaver til i morra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Her skal vi hovedsaklig le av de som har eksamen! *le av Zlatzman* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette er min mening: Skal en innvandrer få bu i våres land så må han ha en god grunn, han skal: Lære seg norsk (vertfall prøve) få seg en jobb, ja.. Leve som en nordmann (tenker ikke på religion da) 5270137[/snapback] Delvis uenig. Hva er en god grunn liksom? Å se fjordene? Jeg er faktisk innvandrer. Hvor god grunnen var til at mine besteforeldre på morssiden drog hit, det kan det sikkert reises tvil om. Så lenge folk lar seg integrere godt ser jeg ikke problemet. Man kunne f.eks. legge begrensninger på trygdeytelser de første ti årene eller noe. For eksempel. For en pakke på fem kilo betaler vi 60 kroner mer med DHL enn Posten, men er sikret et noe bedre behandling. Ikke at DHL alltid er topp, men Posten er jo bunn. Nok om det. 5270167[/snapback] Det jeg tenker på er folk fra f.eks. Afganistan som kommer her og stjeler og raner. Det er greit at f.eks. svenskene kommer og slår seg ned. Eller for den del: en afganistaner som lever i Afganistan som fikk idèn om å flytte til norge. Men flyktninger mener jeg... Litt dårlig forklart... Gå til Politikk, religion og samfunn med dette politiske snakket. Her skal vi hovedsakelig synes synd på alle dem som har eksamen de nærmeste dagene. *Ha eksamen på lørdag* 5270196[/snapback] Det er vel en grunn til at SO4 heter Siste Ordet 4 :tease. Nå venter det Grandiosa oppe, bye bye soo long Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Min mormor drog til UK i 1949, deretter til Norge i 51. Fra motstandsmakten i krigen. Jeg vil nok tro du måtte kalle mormor en form for flyktning. Burde hun vært "nektet adgang til riket"? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Min mormor drog til UK i 1949, deretter til Norge i 51. Fra motstandsmakten i krigen. Jeg vil nok tro du måtte kalle mormor en form for flyktning. Burde hun vært "nektet adgang til riket"? 5270260[/snapback] *hviske* det gjelde bare øst-europeere og mørkhudede *hviske* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vi skal skrive en side om noe med native americans (indianerne) i engelsken. Tror dere det går greit å skrive om Chuck Norris? Han er halvt indianer. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 I morgen må jeg levere inn en romananalyse, som vi har hatt ca. halvannen måned på å skrive. Jeg har, av en eller annen grunn, en viss anelse om at jeg ikke blir å få mye søvn i natt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 I morgen må jeg levere inn en romananalyse, som vi har hatt ca. halvannen måned på å skrive. Jeg har, av en eller annen grunn, en viss anelse om at jeg ikke blir å få mye søvn i natt. 5270354[/snapback] Du har den følelsen du og ja? Hvorfor lærer jeg aldri. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Wow, tror jeg hadde ett snev av jule-stemning i stad. Natta smårips og bjørnebær. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Natta smårips og bjørnebær. 5270363[/snapback] Jeg vil også sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg