Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Sorry Fredrik R. B., tenkte feil. Uff, jeg fordrar ikke fjortiser :mad:

Samt femi-homser og "flerkulturelle fremmedfolk".... Selvfølgelig er det greit med utlendinger her i landet, men de utnytter vårt stakkars land, så kan ikke disse forbanna politikerene gjøre noe mot det heller :mad: ( Ikke alle utlendiger utnytter vårt land)

 

Nei, gjør som Finland: Nulltolleranse mot innvandrer-kriminalitet

 

PS: Hva med å spille Pelle Politibil for full guffe bak en politibil :tease:

5270065[/snapback]

:!: Det varmer hjertet mitt at vi har sånne som deg! Men du har delvis rett, jeg hørte om en innvandrer som hadde blitt dømt for staffbare handlinger, sandt ut av landet for og så komme tilbake. Dette gjentok seg 5 ganger elns.

 

 

Nei, Posten er ikke greit. DHL tuller litt de også, men vi kan ihvertfall stole på dem...

5270081[/snapback]

Er ikke DHL ganske dyre?

Lenke til kommentar
Thomas da, ikke tenk sånn.... Man trenger ikke få dårlig samvittighet når det er unødvendig å få det? :blush:

5270108[/snapback]

Koster toppen 10-15,- per gang gjetter jeg, ingen grunn til å få dårlig samvittighet. Om du begynner å kjøpe mystiske russiske kremer til 5-6000,- per mikroskopiske boks, derimot, er det vel kanskje på tide å revurdere vanene litt...

 

Posten er vel ikke spesielt billig i forhold til DHL/Fedex/TNT og lignende, og i og med at modernisering og effektivisering nå ikke skal finne sted (og monopolet skal opprettholdes!) blir det neppe stort billigere.

Lenke til kommentar
Dette er min mening: Skal en innvandrer få bu i våres land så må han ha en god grunn, han skal: Lære seg norsk (vertfall prøve) få seg en jobb, ja.. Leve som en nordmann (tenker ikke på religion da)

5270137[/snapback]

Delvis uenig. Hva er en god grunn liksom? Å se fjordene? Jeg er faktisk innvandrer. Hvor god grunnen var til at mine besteforeldre på morssiden drog hit, det kan det sikkert reises tvil om. Så lenge folk lar seg integrere godt ser jeg ikke problemet. Man kunne f.eks. legge begrensninger på trygdeytelser de første ti årene eller noe. For eksempel.

 

For en pakke på fem kilo betaler vi 60 kroner mer med DHL enn Posten, men er sikret et noe bedre behandling. Ikke at DHL alltid er topp, men Posten er jo bunn. Nok om det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er min mening: Skal en innvandrer få bu i våres land så må han ha en god grunn, han skal: Lære seg norsk (vertfall prøve) få seg en jobb, ja.. Leve som en nordmann (tenker ikke på religion da)

5270137[/snapback]

Delvis uenig. Hva er en god grunn liksom? Å se fjordene? Jeg er faktisk innvandrer. Hvor god grunnen var til at mine besteforeldre på morssiden drog hit, det kan det sikkert reises tvil om. Så lenge folk lar seg integrere godt ser jeg ikke problemet. Man kunne f.eks. legge begrensninger på trygdeytelser de første ti årene eller noe. For eksempel.

 

For en pakke på fem kilo betaler vi 60 kroner mer med DHL enn Posten, men er sikret et noe bedre behandling. Ikke at DHL alltid er topp, men Posten er jo bunn. Nok om det.

 

5270167[/snapback]

 

 

 

 

Det jeg tenker på er folk fra f.eks. Afganistan som kommer her og stjeler og raner. Det er greit at f.eks. svenskene kommer og slår seg ned. Eller for den del: en afganistaner som lever i Afganistan som fikk idèn om å flytte til norge.

Men flyktninger mener jeg... Litt dårlig forklart...

 

Gå til Politikk, religion og samfunn med dette politiske snakket. Her skal vi hovedsakelig synes synd på alle dem som har eksamen de nærmeste dagene.

 

*Ha eksamen på lørdag*

5270196[/snapback]

Det er vel en grunn til at SO4 heter Siste Ordet 4 :tease.

 

Nå venter det Grandiosa oppe, bye bye soo long

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...