Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Man skal ikke kjøpe noe som helst fra Apple. EOD. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Man skal ikke kjøpe noe som helst fra Apple. EOD. 5269897[/snapback] Hvorfor ikke? Den ipoden jeg kjøpte, var veldig fornøyd. Hjem på døra gratis. Og er ikke 100 kroner dyrere enn andre butikker(ikke nettbutikker). Gratis gravering. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 it24.no har ekstremt dårlig kundeservice, er bokstaveligtalt en enmanns bedrift! 5269789[/snapback] Fint at de har kontorer i Oslo da. Men uansett er det apple som har garantien er det ikke det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Creative sine mp3-spiller eier Apple sine. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 http://www.expert.no/produkter.asp?sku=593...eload_coolmenus Deeen er på vei hjem. I natt skal jeg spille nfsu!^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Creative sine mp3-spiller eier Apple sine. 5269935[/snapback] Min Zen Micro har blitt ødelagt tre ganger på et år uten at jeg har gjort noen ting. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hva er greia med at det er gått folkesport i å hate Apple egentlig? jeg er ikke noen Apple fanatiker, men jeg har en iPod selv og synes den er kjempebra, og har prøvd kameraters Creative spillere, og må si at det meste fungerer bedre på iPod.. programvaren som fulgte med Creative spilleren til en kamerat var ganske bugga og hang seg opp flere ganger bl.a. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da er PCen restartet etter at windows fikk blue-screen.... Alt som var koplet til var: webcam, iTunes, msn, ekstern skjerm pluss noen småprogrammer... 5266892[/snapback] Askologi, ang. spoiler tagen i signaturen din. Med mindre det er dialekt heter det "Å leie". No offence assa. 5266951[/snapback] Mener nå sterkt på at "Å leige" er "Å leige" og ikke "Å leie". Da jeg trur "Å leie" er nynorsk, mens "Å leige" er bokmål Forumet er så pisstreigt avogtil. *gå ut så snart folk kommer* 5269693[/snapback] Jepp, vet ______ Min dag i dag: Ribbe (45 kr) på skolen i dag Doc-halspastiller for min såre hals Den hjalp ikke så mye. Så har jeg vært på Oasen Karmøy og sjekket opp hvor langt Expert har kommet med mitt Creative P380 = "Akkurat påbegynt" 2 uker inne nå Så har jeg levert den ene tommelringen min til Gull Funn for reperasjoen. Den ble litt skjev etter verksted i dag (Det er en tommelring med "løs" yttering som kan spinnes rundt) Klassen min (1MEA) fikk Volvo motoren våres i dag Avfetting og greier måtte gjøres, så måtte vi kople av alle ledninger og drit Men me ble ferdige Skulle egentlig til Oasen senere på dagen for å møte damen, men bussen kom ikke så jeg får sikkert ikke se henne før på onsdag eller noe sånt Well, that's my day! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Askologi, ang. spoiler tagen i signaturen din. Med mindre det er dialekt heter det "Å leie". No offence assa. 5266951[/snapback] Mener nå sterkt på at "Å leige" er "Å leige" og ikke "Å leie". Da jeg trur "Å leie" er nynorsk, mens "Å leige" er bokmål 5269995[/snapback] Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'leige' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka. Sry. Endret 8. desember 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Det heter nok "til leie" askogli. Vel, jeg hater ikke ipod, men synes Creative sine spillere er bedre. Apples datamaskiner derimot... Endret 8. desember 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Joda, MAC pcene duger bare til film redigering(laptoppene er jo litt fine) Men resten er jo fint, skjermene liker jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vel, jeg hater ikke ipod, men synes Creative sine spillere er bedre. Apples dadatmaskiner derimot... 5270013[/snapback] De er jo oversexy de nye da! De har bare ikke så mye rare programmer og virus. Det er det dumme. Eller noe spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Okei, takk for rettingen folkens *Går til kontrollpanelet og ordner opp* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Haha, så eid, askogli! Mike Oldfield - [Tubular Bells III] Man in the rain [4:02] \m/ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Åh, så fjortis Fredrik R. B. Herregud Alle gjør feil! Og jeg trudde det var "Å leige"...... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da klarte posten, etter litt små trusler, å levere PCen min. Ikke dårlig. "Joda, vi får mye klager på "På Døren". Ikke si at jeg har sagt det, men jeg hadde ruten her på mandag, og jeg hadde ikke denne pakken med..." sa postbudet... Jajamen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Åh, så fjortis Fredrik R. B. Herregud Alle gjør feil! Og jeg trudde det var "Å leige"...... 5270052[/snapback] Du så ikke eller? Surpompen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Da klarte posten, etter litt små trusler, å levere PCen min. Ikke dårlig. "Joda, vi får mye klager på "På Døren". Ikke si at jeg har sagt det, men jeg hadde ruten her på mandag, og jeg hadde ikke denne pakken med..." sa postbudet... Jajamen... 5270059[/snapback] Hehe, posten er greit, bare det tok altfor lang tid sist gang jeg sendte noe, samt det tok lang tid å få det jeg sendte inn igjen EDIT: Sorry Fredrik R. B., tenkte feil. Uff, jeg fordrar ikke fjortiser Samt femi-homser og "flerkulturelle fremmedfolk".... Selvfølgelig er det greit med utlendinger her i landet, men de utnytter vårt stakkars land, så kan ikke disse forbanna politikerene gjøre noe mot det heller ( Ikke alle utlendiger utnytter vårt land) Nei, gjør som Finland: Nulltolleranse mot innvandrer-kriminalitet PS: Hva med å spille Pelle Politibil for full guffe bak en politibil Endret 8. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da klarte posten, etter litt små trusler, å levere PCen min. Ikke dårlig. "Joda, vi får mye klager på "På Døren". Ikke si at jeg har sagt det, men jeg hadde ruten her på mandag, og jeg hadde ikke denne pakken med..." sa postbudet... Jajamen... 5270059[/snapback] Hehe, posten er greit, bare det tok altfor lang tid sist gang jeg sendte noe, samt det tok lang tid å få det jeg sendte inn igjen 5270065[/snapback] Nei, Posten er ikke greit. DHL tuller litt de også, men vi kan ihvertfall stole på dem... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Samt femi-homser...5270065[/snapback] Hva? *skrape bort det siste av ansiktsmasken* For øvrig en genial idé, han som fant på å knuse agurker, som koster omtrent 7,- per tonn, for så å putte de på glass og selge det til 2000,- per liter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg