Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er greia med at det er gått folkesport i å hate Apple egentlig? jeg er ikke noen Apple fanatiker, men jeg har en iPod selv og synes den er kjempebra, og har prøvd kameraters Creative spillere, og må si at det meste fungerer bedre på iPod.. programvaren som fulgte med Creative spilleren til en kamerat var ganske bugga og hang seg opp flere ganger bl.a.

Lenke til kommentar
Da er PCen restartet etter at windows fikk blue-screen.... Alt som var koplet til var: webcam, iTunes, msn, ekstern skjerm pluss noen småprogrammer...

5266892[/snapback]

Askologi, ang. spoiler tagen i signaturen din. Med mindre det er dialekt heter det "Å leie". :) No offence assa.

5266951[/snapback]

Mener nå sterkt på at "Å leige" er "Å leige" og ikke "Å leie". Da jeg trur "Å leie" er nynorsk, mens "Å leige" er bokmål :thumbup:

 

Forumet er så pisstreigt avogtil.

 

*gå ut så snart folk kommer*

5269693[/snapback]

Jepp, vet :nei:

______

 

 

Min dag i dag:

Ribbe (45 kr) på skolen i dag :w00t:

 

Doc-halspastiller for min såre hals

Den hjalp ikke så mye.

 

Så har jeg vært på Oasen Karmøy og sjekket opp hvor langt Expert har kommet med mitt Creative P380 = "Akkurat påbegynt" 2 uker inne nå :mad:

Så har jeg levert den ene tommelringen min til Gull Funn for reperasjoen. Den ble litt skjev etter verksted i dag :cry: (Det er en tommelring med "løs" yttering som kan spinnes rundt)

Klassen min (1MEA) fikk Volvo motoren våres i dag :love:

Avfetting og greier måtte gjøres, så måtte vi kople av alle ledninger og drit :(

Men me ble ferdige

 

Skulle egentlig til Oasen senere på dagen for å møte damen, men bussen kom ikke så jeg får sikkert ikke se henne før på onsdag eller noe sånt :cry:

 

Well, that's my day!

Lenke til kommentar

Askologi, ang. spoiler tagen i signaturen din. Med mindre det er dialekt heter det "Å leie". :) No offence assa.

5266951[/snapback]

Mener nå sterkt på at "Å leige" er "Å leige" og ikke "Å leie". Da jeg trur "Å leie" er nynorsk, mens "Å leige" er bokmål :thumbup:

5269995[/snapback]

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'leige' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

 

Sry.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Da klarte posten, etter litt små trusler, å levere PCen min. Ikke dårlig. "Joda, vi får mye klager på "På Døren". Ikke si at jeg har sagt det, men jeg hadde ruten her på mandag, og jeg hadde ikke denne pakken med..." sa postbudet... Jajamen...

5270059[/snapback]

Hehe, posten er greit, bare det tok altfor lang tid sist gang jeg sendte noe, samt det tok lang tid å få det jeg sendte inn igjen :tease:

 

EDIT: Sorry Fredrik R. B., tenkte feil. Uff, jeg fordrar ikke fjortiser :mad:

Samt femi-homser og "flerkulturelle fremmedfolk".... Selvfølgelig er det greit med utlendinger her i landet, men de utnytter vårt stakkars land, så kan ikke disse forbanna politikerene gjøre noe mot det heller :mad: ( Ikke alle utlendiger utnytter vårt land)

 

Nei, gjør som Finland: Nulltolleranse mot innvandrer-kriminalitet

 

PS: Hva med å spille Pelle Politibil for full guffe bak en politibil :tease:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Da klarte posten, etter litt små trusler, å levere PCen min. Ikke dårlig. "Joda, vi får mye klager på "På Døren". Ikke si at jeg har sagt det, men jeg hadde ruten her på mandag, og jeg hadde ikke denne pakken med..." sa postbudet... Jajamen...

5270059[/snapback]

Hehe, posten er greit, bare det tok altfor lang tid sist gang jeg sendte noe, samt det tok lang tid å få det jeg sendte inn igjen :tease:

5270065[/snapback]

Nei, Posten er ikke greit. DHL tuller litt de også, men vi kan ihvertfall stole på dem...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...