Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De jævlene i Posten har klart å rote vekk den nye laptopen min. Takk. Nå ligger posten tynt an, en Laptop til 19 000 plus moms, skulle vært levert på døren, men rotet vekk og nå skrevet "utlevert" på pakkesporingen... NOEN HAR ABSOLUTT ET FORKLARINGSPROBLEM!

5269267[/snapback]

 

såså, ordner seg nok vesla. utlevert betyr vel bare at den er levert til postkontoret? og levert på døra pleier de som oftest å gjøre på ettermiddagene da. ring posten så finner de nok pakken, med mindre noen har svindlet til seg pakken. uansett så taper ikke du noe på det. bare litt ekstra venting kanskje.

Lenke til kommentar
De jævlene i Posten har klart å rote vekk den nye laptopen min. Takk. Nå ligger posten tynt an, en Laptop til 19 000 plus moms, skulle vært levert på døren, men rotet vekk og nå skrevet "utlevert" på pakkesporingen... NOEN HAR ABSOLUTT ET FORKLARINGSPROBLEM!

5269267[/snapback]

 

 

samme skjedde meg for noen måneder siden og. sendte en pakke til en i sandefjord, så ble den utlevert til en helt annen kar i et annet sted.

Lenke til kommentar
Oh! 19 000! Hvilken PC var det. Spec?

5269296[/snapback]

Acer Travelmate 8100 et eller annet - vi har to, denne har vært på service...

 

såså, ordner seg nok vesla. utlevert betyr vel bare at den er levert til postkontoret? og levert på døra pleier de som oftest å gjøre på ettermiddagene da. ring posten så finner de nok pakken, med mindre noen har svindlet til seg pakken. uansett så taper ikke du noe på det. bare litt ekstra venting kanskje.

5269304[/snapback]

Nei, utlevert betyr at den ikke lenger er på postkontoret. Vi hadde klaget og bedt dem kjøre ut på nytt, de skal ikke slippe unna "forsøkt" utlevert. Nå påstod hun på kundeservice at det hadde vært en postmann der klokken ti og hentet pakken, men da skal den ikke være utlevert... Om den ikke er her fem på ni i kveld ringer jeg Posten sporenstreks. Hun på kundeservice forstod liksom ikke problemet hun. "Da er jo ikke pakkesporingen noe verdt da, når vi ikke kan spore pakken?" Jo? sa hun... Måtte true med å anmelde posten for at hun i det hele tatt skulle ringe litt rundt. Og er ikke PCen her i kveld sliter noen ganske bra. Ja. Bruk DHL eller FedEx eller andre, sky Posten som pesten...

 

samme skjedde meg for noen måneder siden og. sendte en pakke til en i sandefjord, så ble den utlevert til en helt annen kar i et annet sted.

5269312[/snapback]

Neida, det er på lokalpostkontoret den står som utlevert...
Lenke til kommentar

JEG HATER PCUTSTYR.NO!!

 

ALDRI kjøp noe hos pcutstyr.no!! De er noen uduglige drittunger....

 

Jeg har sendt fram og tilbake skjermkortet i snart 1,5 måned men de greier bare ikke å skjønner at det er noe galt med det! jeg har betalt masse penger nå for test og frakt, men de får det bare ikke inn i skallen at kortet bare yter 50% av det det egentlig skal!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...