Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Faen, dritt router. *Daske* Endret 4. juni 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg eide alle i RPP i går Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hehe. Trening er en fin ting AnAnAs! Blitt særdeles lite av alt for meg i det siste... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Oisann, ny avatar, @kd? Jeg våkna klokka 11 i dag. Vekkerklokka sto på 09, men jeg har vel ikke hørt den. Kom over dette: Visdomsord fra godstolen Det er bedre med en gullfisk i akvariet enn 15 på fjellet. Det er bedre med en sau på jordet enn ingen på taket. Hest er best på kino. En hummer og to er kjekt å ha, verre når de er fem. En båt på lasteplanet er bedre enn en på panseret. Det er ikke særlig godt når pandaen kommer (da er det både hvitt og svart). En rosa Yaris er i hovedsak, hold deg fast, ikke brun. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 God morgen, ingenting er som og stå opp og modde litt. *kose på kobberbiten jeg loddet på radiatoren* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Akkurat ferdig med trening jeg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hey! Posten min ble bare borte! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Og nå står det at Haddis har siste post, mens egentlig har jeg det. Jaja, stikker og spiller CS:S jeg. Endret 4. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 God morgen! Da tror jeg at jeg stikker og tatoverer meg! Dere får ha en fin dag, alle sammen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 *strekke på seg* Jeg må vel begynne å rydde på dette fuckings rommet mitt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Da tror jeg at jeg stikker og tatoverer meg! Dere får ha en fin dag, alle sammen Kult! Hvordan tatovering da? En liten søt en, eller en stor, ekkel og fæl en? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 ætkede: bytt avatar, den gammle var bedre Skal ned å denge livdriten av roger hvis han ikke har skjekket ut prisen på pc'en. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) @kd: En 50x45 cm Massey Ferguson på ryggen. Endret 4. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 ætkede: bytt avatar, den gammle var bedre Ja, vet... Men jeg ble så lei av den gamle! Skal sikkert bytte tilbake senere. ----- svamp, det var det jeg tenkte meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 I dag skal jo for en gangs skyld IKKE trene, jeg skal ikke rydde, jeg skal bare grue meg hele dagen om hva resultatet mellom Norge-Italia blir. Jeg går bananas om Norge vinner, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Blah, who gives a shit, vi kommer til å tape uansett og ikke bli kvalifisert til hva en det er vi prøver å komme med i. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 2-1 til Italia, eller 2-2. Norge har aldri (ok da, en gang) tapt eller vunnet med mer enn et mål mot Italia, så dette kommer til å bli en spennende kamp. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Blah, who gives a shit, vi kommer til å tape uansett og ikke bli kvalifisert til hva en det er vi prøver å komme med i. :!: Can't stop loving comments like that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg