Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en kveld jeg var en smule bedugget kan man si. Også gikk jeg hjem, noe som tar en time. Prata vel om en grønn zebra  med prikker  i tlf kanskje 90 % av tiden til et stakkars forummedlem.  Det er nå heldigvis lenge sida da..

5265554[/snapback]

Men du snakka da om andre morsomme ting også, som en hæst som dukket opp midt i veien før den like plutselig forsvant. :lol: Eller når du skulle lære meg å snakke styggere. Savner den herlige tiden jeg.
Lenke til kommentar
Det var en kveld jeg var en smule bedugget kan man si. Også gikk jeg hjem, noe som tar en time. Prata vel om en grønn zebra  med prikker  i tlf kanskje 90 % av tiden til et stakkars forummedlem.  Det er nå heldigvis lenge sida da..

5265554[/snapback]

Men du snakka da om andre morsomme ting også, som en hæst som dukket opp midt i veien før den like plutselig forsvant. :lol: Eller når du skulle lære meg å snakke styggere. Savner den herlige tiden jeg.

5265950[/snapback]

Tenk at du husker en enkelt samtale så bra :whistle: Ja jeg er flink til å sette ord på ting som dukker opp i veien.

Lenke til kommentar
Hehe, skal legge meg nå jeg også. :)

Natta askogli og resten av de som ser denne posten. :p

5262401[/snapback]

Han nevnte meg, og bare meg :love:

:tease:

 

Hadde en jævlig diskusjon om en regneoppgave... Diskuterte om svaret var 3,1 år eller 31,71 år :ermm:

 

Vel, slik gikk oppgaven:

 

Hjerte slår 60 ganger/min

 

Hvor mange år han personen levd hvis personen har hatt 10^8 slag?

(100 000 000 slag)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...