lceman™ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan virke som jeg forsov meg så vidt i dag Ja ja, sier ikke akkurat nei takk til en fridag, men det er litt surt om Bevolden skulle komme til å ikke glemme å føre fraværet mitt denne gangen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Huff, skulle sjekke mailen min nå, men istedenfor å gå inn på hotmail.com så skrev jeg homtail.com. Det tar seg nok ikke bra ut på loggen over besøkte nettsider... Møkkaside...sikkert et lass med spyware også. Den spurte om jeg ville sette den som hjemmeside og reier Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 God morgen. godt å sove litt ^_^ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Huff, det ble seint i går. Kom 50 min for seint til jobb. Bra det skal mer til her for å få sparken da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Horelærer. Jeg har sittet siden fredag kveld for å øve meg til norsk muntlig, og så får jeg en firer. Han sa jeg kunne stoffet mitt veldig bra, og han likte lysarkene, men jeg var for "avslappet". Wtf? En kompis hadde et veldig likt opplegg (for en annen lærer) og fikk seks. Kanskje jeg var "avslappet", men firer? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Faens forum! Skriver et innlegg, hvit side, starte på nytt. Oooover and ooover and ooover again! Begynner å bli drittlei av forumet nå. Enten så er det treigt eller så klikker det. Uansett, aetat er noen skinker. Leverte inn søknad for dagpenger for en stund siden, nå sier de at jeg må gjøre det igjen. Hurra! Jeg har brukt 30.000 av sparepengene mine på regninger, jeg har ikke mer penger på konto, jeg leier en leilighet osv osv. Fy faen, denne julen blir den mest sugne noensinne. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110645 Kvalmende, mildt sagt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Da var Bleach 60 sett. kanskje på tide å starte på oppgaven? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Økonomi er enkelt, men kjedelig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ferdig med norsk langsvaroppgave. Gikk helt greit. Skrev essay. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bah, tentamen er kjedelig. *dulle* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Økonomi er enkelt, men kjedelig 5263710[/snapback] Ikke bare kjedelig, det er et utrolig bortkastet fag også. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 åååå, er så trøtt *gå tilbake på plassen sin å lese om vulkaner* JEG HATER VULKANER. DE KAN DRA TILBAKE DIT DE KOM FRA... økonomi er jo skøyelig i forhold til å lese om mantelen og vulkaner... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 JEG HATER VULKANER. DE KAN DRA TILBAKE DIT DE KOM FRA... 5263880[/snapback] Nå stikker jeg ut. Skal øvelseskjøre. Forresten, dere som bor i Drøbak, hold dere inne! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 åååå, er så trøtt *gå tilbake på plassen sin å lese om vulkaner* JEG HATER VULKANER. DE KAN DRA TILBAKE DIT DE KOM FRA... økonomi er jo skøyelig i forhold til å lese om mantelen og vulkaner... 5263880[/snapback] Ufattelig enig! Geografi er et av de verste fagene jeg har Har geografiprøve neste torsdag om klima... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Drittforum ;[ Endret 7. desember 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har prøve om de indre og ytre kreftene! De ytre syns jeg er enkle, men de indre er noe møkk! Blir got å bli ferdig med prøven på fredag, så kan helgen og kjærleiken koma so long folks...må lese videre *poff* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hihi. Jaja senebetennelsen begynner å komme seg. Mulig armen er bra nok imorgen for en liten wank. Var meningen at eg skulle jobbe for svogeren idag men eg klarer jo ikke å gripe noe nesten. Money lost. *Shake til kanye west - home* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan du ikke bare wanke med andre hånda? Anyways, hjemme fra skolen og studiedag i morra. Hooray Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hihi. Jaja senebetennelsen begynner å komme seg. Mulig armen er bra nok imorgen for en liten wank. Var meningen at eg skulle jobbe for svogeren idag men eg klarer jo ikke å gripe noe nesten. Money lost. *Shake til kanye west - home* 5263908[/snapback] Jobbet ikke du i NextGenTel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg