Zlatzman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Eksamen i morgen klokka 09:00 gjør at jeg legger meg nå. Det er det tidligste jeg har lagt meg på en stund, kan ikke helt huske når forrige gang var. Ikke at det betyr at det er utrolig lenge siden, hukommelsen er ikke så bra på det området. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Godnatt, lykke til Zlatsman Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hahaha, sånn der dyp growl-vokal er GRUSOMT å høre på når fila er på bare 128 kbps. EDIT: Jøssenavn, så teit av meg dette egentlig er. Jeg sitter her og hører på lavkvalitets nettradio som spiller sanger jeg har lagret lokalt med myyyeee bedre lydkvalitet. Endret 6. desember 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahaha, sånn der dyp growl-vokal er GRUSOMT å høre på når fila er på bare 128 kbps.EDIT: Jøssenavn, så teit av meg dette egentlig er. Jeg sitter her og hører på lavkvalitets nettradio som spiller sanger jeg har lagret lokalt med myyyeee bedre lydkvalitet. 5262526[/snapback] Hahaha! Brønnøyværinger! BTW: Omtalen er ferdig, mitt værste makkverk evvah, men det er ferdig! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Grats med dagen de som har den og blablablabla og lykke til til de som har eksamen i morgen og blablablalbla... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nei, takke meg til min egen musikksamling. Der er det jo faktisk musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 For en skam, jeg har brukt begynnelsen på bursdagen min til å skrive stil. Og om dagen er det nok en stil som skal skrives, og en prøve. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 *fake etter DurinVIII* nå får dere gå og legge dere og drømme søtt, eller kose dere med dama/kona, forumet må få en pause av alle disse sexy "nerdene"(på en positiv måte, for de som skjønner) som driver å surfer gjennom de sprøe sidene her.. zzZzz *danse på skolen i morra, faen...* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 For en skam, jeg har brukt begynnelsen på bursdagen min til å skrive stil. Og om dagen er det nok en stil som skal skrives, og en prøve. 5262563[/snapback] Yay, go allmennfag! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Død over allmennfag! Lenge leve diskusjon.no! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Da la jeg meg. God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Godnatt godnatt, tenker jeg gjør det samme.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Burde vel legge meg snart jeg òg, det begynner å bli lovlig sent med tanke på at jeg skal opp klokken 8 i morgen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg burde vel sove om ikke så alt for lenge. *drikke vann* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 God natt folkens! *sovepåseg* Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg får ikke sove! Jeg er fitte-trøtt om dagen, og uansett om jeg unlater å sove da, så blir jeg lys våken til kvelden/natten... Hva skal jeg gjøre? Finnes det noen resept-frie piller for slikt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Døgn sånn at du er våken til tidlig på kvelden. også sover du. da får du gradvis mer døgnrytme. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Wuuuuæææææææh, så trøtt jeg er. Verst av alt, jeg kommer til å få mer søvn i natt enn jeg fikk natt til i går (hvis jeg faktisk går og legger meg nå, så klart). Nei, dere får ha en god natt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Legger meg jeg også *sovepåseg* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) dobbelt opp gitt. jaja tar kvelden straks Endret 7. desember 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg