x871kx6167ss7 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Nå går jeg og legger meg tror jeg! God natt alle sammen! EDIT: Edru siden jeg ble født Endret 3. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Tror jeg skal klare å sitte oppe i heeeeele natt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Skal besøke en kamerat på gjeddefestivalen i morra. Genialt, gjeddeburger! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Vært på dejt, har vært skikkelig koselig. Skal spise litt og legge meg. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ingenting er som fjortisfylla Hentet et par fjortiser, masse krangling, folk sloss og folk besvimt pga de sloss pga henne osv..hihi, er så glad man er ferdig med den driten der. B|Real, edru siden 16.mai 2005 Så kjent så kjent :!: Haddis, edru siden 17 mai 2005, har forøvrig tenkt at det skal bli sån en laaaang stund...Jeg sa stygge ting til kjæresten sist jeg var på fylla...Vet ikke hva jeg sa, men det var nok til at jeg våkent opp på sofaen Au da, det var ikkje bra nei Ga du henne blomster eller no da får å skvære litt opp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Legga seg vel.. opp tidlig. God natt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Au da, det var ikkje bra nei Ga du henne blomster eller no da får å skvære litt opp Nei, lagde middag ------------------------------------- Haddis kjeder seg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 You are not the only one. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Da var jeg tilbake etter en herlig konsert med noen av mine største guder innen metal, Ram-Zet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Nha, går å legger meg.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Nha, går å legger meg.... Gir du opp haddis? Er jeg for hot for deg? Pingle =P Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Nha, går å legger meg.... Gir du opp haddis? Er jeg for hot for deg? Pingle =P *gå å få litt trøste sex av kjæresten* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bra du skjønner når du har tapt da, haddis Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Bra du skjønner når du har tapt da, haddis Mellom trøste *** og diskusjon med deg vet eg i alle fall hva eg ville valgt Endret 4. juni 2005 av Zippio Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bra du skjønner når du har tapt da, haddis Mellom trøste *** og diskusjon med deg vet eg i alle fall hva eg ville valgt Erru frekk? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bra du skjønner når du har tapt da, haddis Mellom trøste *** og diskusjon med deg vet eg i alle fall hva eg ville valgt Erru frekk? Litte grann :!: neida.... kjeder meg bare Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Argh.. fire og en halv time til eksamen i Menneske-Maskin Interaksjon. Sitter her og prøver å lære meg pensum i natt, starta eksamenslesinga i går kveld klokka halv elleve. Har faktisk skjønt mer av faget i løpet av denne natta enn jeg har skjønt i løpet av hele årets forelesninger.. *koke kaffe* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 God morgen alle sammen! Nå er det på tide med litt CS Skuffet over deg haddis... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Det er jo helt tomt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg