MagE Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fikk iPod video i går. 60GB versjonen, 2500kr i japan. Utrolig digg med video innpå. Eneste minuset må vel være at den bare spiller noen format i en bestemt oppløysnig (Men hva er det vi har Videora til?) Skal ha en totimers stilskrivings-ting i morgen, på engelsk... Noen som vet hvordan jeg kan fikse alle engelskleifene mine? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Helst "Winners", av Mary-Ellen Lang, men du kan godt ta for det Mein Kampf òg. 5262358[/snapback] Det ødela vel litt av poenget, dessuten kan jeg ikke huske å ha lest den boken, da blir det litt tafatt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vær glad du ikke har lest den, boka suger hardt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tror jeg legger meg nå jeg. Trøtt. Natta. *kosepå* *gledesegtiliPod* 5262289[/snapback] Nå blir det svart iPod 30GB fra it24.no på meg også! Bestilte nå. *gledesegtiliPod* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mini-iPod førsteutgave ftw! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) **Drittforum** Endret 6. desember 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://samliv.net/tema/ En kompis kom med den til meg:P HAHA, står alt du trenger å vite om sexualiteten din og alt;p Knapper på siden der;p Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Iogmed at jeg ikke kommer til å legge meg på en stund ennå :!: så tenkte jeg at jeg kanskje burde spise middag snart Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ser ut som det er flere som har det samme problemet som meg Men jeg tar kvelden! Natta Skarstad, Agressive, Thomasr, Volcov, NerdVANNA, danielsn og resten av folket som er så heldige at de leser denne posten Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://samliv.net/tema/ En kompis kom med den til meg:P HAHA, står alt du trenger å vite om sexualiteten din og alt;p Knapper på siden der;p 5262389[/snapback] Tips for å sjekke jenter:*Be venninnen spørre om dere skal være sammen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, skal legge meg nå jeg også. Natta askogli og resten av de som ser denne posten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 God natt Agressive og askogli! *skrivebokomtale* *gråtepåseg* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 God natt Tomat-Ulf! Noen som vil skrive en bokomtale for meg? Det haster litt. 5262314[/snapback] Jeg har bokanmeldelse av Germinal av Emile Zola her, og en av Drømmefangeren av Unni Lindell (møkkabok). Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 *Mimesyngeettermadonna* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 HIPP FUCKING HURRA FOR MEG!!!!111111 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://samliv.net/tema/ En kompis kom med den til meg:P HAHA, står alt du trenger å vite om sexualiteten din og alt;p Knapper på siden der;p 5262389[/snapback] Tips for å sjekke jenter:*Be venninnen spørre om dere skal være sammen 5262399[/snapback] Skjekk her da! 10 gode råd for å få et godt seksualliv 1. Du må lære deg å si ja og nei 2. Du må lære deg å si hit, men ikke lenger 3. Du må være god til å kysse, tungekyss og andre kyss (Klikk her for kysseskole) 4. Du må bli kjent med din egen kropp og hvordan du selv blir kåt og får utløsning. 5. Du må bli kjent med kroppen til kjæresten din og hvordan han/hun blir kåt og får utløsning. 6. Du må lære deg å ha det godt seksuelt med noen uten å ha samleie. Det kalles petting, det betyr at du kan bruke hendene og munn i stedet. 7. Du må ikke være redd for ikke å få det til, det er begges ansvar at begge har det deilig. Vis partneren din hva som er godt for deg. 8. Du må ikke være redd for graviditet og smitte, beskytt deg med kondom. 9. Et samleie blir aldri vellykket om ikke begge er aktive og er kåte nok før penis føres inn. 10. Vent, om du ikke er klar for å drite deg ut. Ingen blir en god seksualpartner uten lang trening med en man er trygg på. HUSK: For å hevde seg og være barske, snakker både jenter og gutter om sine seksualerfaringer med venner. Pass på ryktet ditt! Munnsex, fingersex er ikke farlig om begge har lyst. Sæd i skjeden kan gjøre jenta gravid. Sæd i skjeden, munnen og rompehullet kan alltid overføre smitte. LOL ;D;D;D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tehe. kanskje jeg skal fikse meg litt å spise *fiksemat* http://www.deviantart.com/view/26095556/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulere med dagen Carl M, vi har bursdag på samme dag. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulerer Carl M og Skarstad! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 *Gtaulerefolkogleggeseg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg