Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fikk iPod video i går. 60GB versjonen, 2500kr i japan. :love:

 

Utrolig digg med video innpå. Eneste minuset må vel være at den bare spiller noen format i en bestemt oppløysnig (Men hva er det vi har Videora til?)

 

Skal ha en totimers stilskrivings-ting i morgen, på engelsk... Noen som vet hvordan jeg kan fikse alle engelskleifene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://samliv.net/tema/

 

En kompis kom med den til meg:P HAHA, står alt du trenger å vite om sexualiteten din og alt;p Knapper på siden der;p

5262389[/snapback]

 

Tips for å sjekke jenter:

*Be venninnen spørre om dere skal være sammen

 

:D

5262399[/snapback]

Skjekk her da! :p

 

10 gode råd for å få et godt seksualliv

 

1. Du må lære deg å si ja og nei

2. Du må lære deg å si hit, men ikke lenger

3. Du må være god til å kysse, tungekyss og andre kyss (Klikk her for kysseskole)

4. Du må bli kjent med din egen kropp og hvordan du selv blir kåt og får utløsning.

5. Du må bli kjent med kroppen til kjæresten din og hvordan han/hun blir kåt og får utløsning.

6. Du må lære deg å ha det godt seksuelt med noen uten å ha samleie. Det kalles petting, det betyr at du kan bruke hendene og munn i stedet.

7. Du må ikke være redd for ikke å få det til, det er begges ansvar at begge har det deilig. Vis partneren din hva som er godt for deg.

8. Du må ikke være redd for graviditet og smitte, beskytt deg med kondom.

9. Et samleie blir aldri vellykket om ikke begge er aktive og er kåte nok før penis føres inn.

10. Vent, om du ikke er klar for å drite deg ut. Ingen blir en god seksualpartner uten lang trening med en man er trygg på.

HUSK:

For å hevde seg og være barske, snakker både jenter og gutter om sine seksualerfaringer med venner. Pass på ryktet ditt!

Munnsex, fingersex er ikke farlig om begge har lyst.

Sæd i skjeden kan gjøre jenta gravid. Sæd i skjeden, munnen og rompehullet kan alltid overføre smitte.

 

LOL ;D;D;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...