Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Si at pappan din kommer til å gi de sparken! Endret 6. desember 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nu har posten Norge AS trenert oss for ørtende gang. IKKE EN GANG har de klart å levere ut pakker på døren, hverken på dagtid eller kveldstid. "Forsøkt utlevert" my ass. Her er det noen postmenn som ligger tynt an. Ringte dem til og med i sted fordi jeg mistenkte det ble tull igjen, men neida, pakken skulle komme i dag. Bruk DHL eller andre. Unngå Posten Norge som pesten. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen. 5261782[/snapback] Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen" Riktig koselig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen. 5261782[/snapback] Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen" Riktig koselig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Trippel- og dobbelposter, og greier. Herlige saker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Noe er veldig galt her, det kommer dobbeltposter i hytt og pine! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Unskylder det Forumet har klikket; skriver et inlegg. trykker meg ferdig. Alt OK, så er den ferdig å oppdatere, men det kommer bare hvit skjerm. Trykker "refresh" flere ganger, dette gjør at inlegget mitt kom flere ganger... Dumme diskusjon.no Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg klarte å dobbeltposte, men JoachimR postet mellom, så jeg bare forandret den siste posten. Ingen merket noe! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Natta, småtroll.. Jeg og Freddie legger oss i senga vår. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ikke svar på en halvtime? Hvor er alle spammerene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen, kan forumet bli treigere eller? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen, kan forumet bli treigere eller? 5262151[/snapback] Det er godt mulig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det hadde vært veldig artig isåfall. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen, kan forumet bli treigere eller? 5262151[/snapback] Satt netopp med samme tanke selv :/ Men får håpe de tar seg av det etter hvert Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tror jeg legger meg nå jeg. Trøtt. Natta. *kosepå* *gledesegtiliPod* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 God natt Tomat-Ulf! Noen som vil skrive en bokomtale for meg? Det haster litt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Håwhåw, i morgen kommer sannsynligvis nettverksutstyret jeg brukte forrige økonomitime på å bestille. Alltid morsomt med ny maskinvare. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Klart Skarstad. Det har ikke noe å si hvilken bok det er om? Flott, for da tok jeg Mein Kampf. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Klart Skarstad. Det har ikke noe å si hvilken bok det er om? Flott, for da tok jeg Mein Kampf. 5262341[/snapback] Helst "Winners", av Mary-Ellen Lang, men du kan godt ta for det Mein Kampf òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg