Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Haha, synest bare det kult å ha ringer og slikt Skal ha en tatovering (Trolig på høyre håndflate) Piercing i ene øyenbrynet (Trolig venstre) Og armbånd og smykke Mest mulig i sølv, og armbåndet og smykket trur jeg skal være sånn kjetting greie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Tatto i handflata blir jo så jævla fort slitt.. Endret 6. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva skal du med så mange ringer? De kommer bare i veien. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Er jo ikke lov og tattovere nedenfor festen til armen her i norge?Det blir jo så jævla fort slitt.. 5261507[/snapback] Hva :dongetit: Det var en strek i regningen En fetter av meg har 3 kors på høyre håndflate... Og han skal bli snekker.... Da kan jeg vel jeg tattovere hele håndflaten EDIT: Shikaru; det er kult Jeg bryr meg ikke så særlig om de ligger i veien, så lenge de ikke ødelegger den fine skriften min Har to stykker som det står; freedom og peace på Ikke akkurat meg, men det er fine ringer Endret 6. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Skal ha en tatovering (Trolig på høyre håndflate)Piercing i ene øyenbrynet (Trolig venstre) Og armbånd og smykke Mest mulig i sølv, og armbåndet og smykket trur jeg skal være sånn kjetting greie 5261497[/snapback] I så fall skal jeg gi deg et råd: Hold deg langt unna meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tenkte meg om, det er jo lov, men det gjør jo sikkert sinnsykt vondt, og blir slitt fort. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ÅÅÅÅÅ, en venn av meg, han har en stefar som kjenner en som eier en nettbutikk, så han får rabbat og shit, ipod nano 4GB til 1200. GRR. Venn>Stefar>Venn/eier av nettbutikk. Nå hater jeg ham. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dere har nok rett. Men skal vertfall vurdere det nerdVANNA: :!: Haha, hvorfor det da? Ser nesten bare ut som en satanist etter jul (frakk (trur jeg), ringer, langt hår, kanskje piercing og tatovering) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg kunne vel alldri tatt tattovering i håndflata. jeg får blemmer og træl nok som det er. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hehe, trur uansett at jeg skal ha tatovering Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 nerdVANNA: :!: Haha, hvorfor det da?5261555[/snapback] Mja, i all hovedsak fordi jeg kommer til å drepe deg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 nerdVANNA: :!: Haha, hvorfor det da?5261555[/snapback] Mja, i all hovedsak fordi jeg kommer til å drepe deg. 5261599[/snapback] Haha :!: Okei. Da så. Burde holde meg unna deg da. Du burde seg meg og tvillingen en gang, trur du ville fått sjokk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen. Endret 6. desember 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen. 5261782[/snapback] Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen" Riktig koselig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen. 5261782[/snapback] Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen" Riktig koselig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg tror han bare lager unnskyldninger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Riktig dårlige unnskyldninger er det og. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nææææ, syns du? Han er litt morsom, da, en og annen gang, det kan du ikke nekte for, kan du vel? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Litt syk humor, men unektelig morsom. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nu har posten Norge AS trenert oss for ørtende gang. IKKE EN GANG har de klart å levere ut pakker på døren, hverken på dagtid eller kveldstid. "Forsøkt utlevert" my ass. Her er det noen postmenn som ligger tynt an. Ringte dem til og med i sted fordi jeg mistenkte det ble tull igjen, men neida, pakken skulle komme i dag. Bruk DHL eller andre. Unngå Posten Norge som pesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg