Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søknad på stilling som produktkonsulent (callsenterslave)

 

Jeg viser til at du kjenner pappa og ønsker med dette å søke på den utlyste stillingen. Jeg er nyutdannet, helt grønn og våt bak ørene. De siste årene har jeg stort sett drevet dank, om det har vært i ulike jobber eller på skolebenken. Når det gjelder utdanning, så gikk den først og fremst med til å oppdage hva som er opp og ned på ei ølflaske og er overhode ikke relevant eller nyttig for denne stillingen. Dere vil sannsynligvis ha mer nytte av å tilsette en døvstum hamster enn meg hvis man skal evaluere min faglige ballast. Derimot er jeg svært sosialt anlagt (jfr min tidligere nevnte utdanning.) Årsaken til at jeg søker denne stillingen er at Pappa er lei av at jeg bor hjemme og snylter på han. Jeg vil neppe utgjøre en spesielt verdifull ressurs for deres bedrift skulle dere finne på å ansette meg. Tvertimot vil jeg nok heller være til mer bekymring enn nytte, da en kombinasjon av ondskap, ignoranse og egoisme gjør meg helt ute av stand til å samarbeide med andre. Jeg ser på meg selv som bortskjemt og sytete. Min mangel på entusiasme og arbeidsvilje gjør at jeg neppe vil trives i rollen. PS Pappa sier du er invitert til båttur på fjorden til helga.

 

Med vennlig hilsen,

 

Deres fremtidige medarbeider

Lenke til kommentar
Søknad på stilling som produktkonsulent (callsenterslave)

 

Jeg viser til at du kjenner pappa og ønsker med dette å søke på den utlyste stillingen. Det vil si at hvis jeg ikke får jobben sparker pappa dere.

 

 

Med vennlig hilsen,

 

Deres fremtidige medarbeider

5261062[/snapback]

Fixed. Bedre å bare gå rett på sak.

Lenke til kommentar
Søknad på stilling som trainee (bruntunge)

 

Jeg viser til at jeg er fullstendig blakk og ikke har noe annet valg enn å få meg en jobb og ønsker med dette å søke på den utlyste stillingen. Jeg arbeider for tiden som frilans TV-kritiker med hjemmekontor. De siste årene har jeg stort sett drevet dank, om det har vært i ulike jobber eller på skolebenken. Når det gjelder utdanning, så gikk den først og fremst med til å oppdage hva som er opp og ned på ei ølflaske og er overhode ikke relevant eller nyttig for denne stillingen. Dere vil sannsynligvis ha mer nytte av å tilsette en døvstum hamster enn meg hvis man skal evaluere min faglige ballast. Derimot er jeg svært sosialt anlagt (jfr min tidligere nevnte utdanning.) Årsaken til at jeg søker denne stillingen er jeg trenger penger til min planlagte kjønnsskifteoperasjon. Jeg vil neppe utgjøre en spesielt verdifull ressurs for deres bedrift skulle dere finne på å ansette meg. Tvertimot vil jeg nok heller være til mer bekymring enn nytte, da en kombinasjon av ondskap, ignoranse og egoisme gjør meg helt ute av stand til å samarbeide med andre. Jeg ser på meg selv som sadistisk og ondskapsfull. Min personlige skepsis til organisasjonen og hva den representerer gjør meg særdels umotivert for denne posisjonen. Snakkes på intervjuet.

 

Med vennlig hilsen,

 

Desperat!

 

Hahhaha...

Lenke til kommentar

:w00t:

 

Søknad på stilling som hjelpepleier (rompetørker)

 

Jeg viser til stemmene i hodet mitt og ønsker med dette å søke på den utlyste stillingen. Jeg er arbeidsledig på fjerde året. De siste årene har jeg stort sett drevet dank, om det har vært i ulike jobber eller på skolebenken. Når det gjelder utdanning, så gikk den først og fremst med til å oppdage hva som er opp og ned på ei ølflaske og er overhode ikke relevant eller nyttig for denne stillingen. Dere vil sannsynligvis ha mer nytte av å tilsette en døvstum hamster enn meg hvis man skal evaluere min faglige ballast. Derimot er jeg svært sosialt anlagt (jfr min tidligere nevnte utdanning.) Årsaken til at jeg søker denne stillingen er at jeg trenger å tjene opp penger i et halvt år (før jeg sier opp og drar på jordomseiling.) Jeg vil neppe utgjøre en spesielt verdifull ressurs for deres bedrift skulle dere finne på å ansette meg. Tvertimot vil jeg nok heller være til mer bekymring enn nytte, da jeg er sulten på arbeid og penger etter fire år på trygd. Jeg ser på meg selv som sadistisk og ondskapsfull. Min mangel på entusiasme og arbeidsvilje gjør at jeg neppe vil trives i rollen. Den e go' - hei no.

 

Med vennlig hilsen,

 

Omar Bashir Vallalupur (50% mindre sjanse for å få jobben...)

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme etter en tur på byen, bursdagsbarnet kunne ikke komme, men jeg var med broderen min da :)

 

Broderen kjøpte seg en frakk, det samme skulle jeg , men så snakte jeg med fattern og han sa at jeg ikke burde gjøre det, det låg en viss julepresang og ventet på meg :D

 

Derimot fikk jeg ringen til broren min, han fikk noe reaksjon på ringen, men det får ikke jeg :D Da har jeg 4 ringer, 2 tommelringer og 2 vanlige ringer ;)

 

Det var en liten tur til byen. Skulle egentlig bare til byen og kjøpe en bok, men det ble det ikke noe av :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...