SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har stort sett den laveste stillingen du på noen måte kan ha innen datayrkene. Jeg er IKT-Driftsoperatør Men jeg koser meg.. Snylte på Fylkeslinje og sjeldent for mye å gjøre Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Aww, folk fra V.Marka er søte. OJ says: Jeg har litt penger igjen på månedslønna, hvor mye ville du solgt dine seksuelle tjenester for? Hva hadde dere gjort om dere måtte gått med en av det motsatte kjønn på deres trinn om dere ville på et ball, men dere ikke ville gå med noen andre? Jeg skulle enten gå med Kalle eller Daniel, men siden jeg var syk to dager rakk to horer å ta dem. Hadde jo vært greit det, bare jeg kunne gått med noen som ikke går i tiende på Hov. =/ (Og jeg er klar over det at ingen bryr seg, men det er godt å få ut.) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ferdig med skolen for i dag! Nå må jeg bare skrive to stiler og lese til en prøve.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Biologi er det beste som finnes, fæntæstisk faktisk. Nei, bedre enn det, bedre enn det som kan beskrives med ord 5259572[/snapback] Biologi må være blant de letteste fagene på videregående. Bare slått av geografi og kanskje historie. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Biologi er det beste som finnes, fæntæstisk faktisk. Nei, bedre enn det, bedre enn det som kan beskrives med ord 5259572[/snapback] Av alle de forferdelige realfagene er biologi det minst forferdelige, det skal det ha. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er ferdig med all obligatorisk biologi, men fortsetter med det, får se hvordan det går. Er ganske vanskelig, men samtidig litt fascinerende, og det er alltids mulig å bestå så lenge man leser godt før prøven! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tonio: Ikke vær så kravstor, kanskje du lærer noe nytt om en du ikke kjente så godt? Du vet aldri hvor du finner "the one", vettu. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er så få elever at alle kjenner alle. Jeg er ikke kravstor, jeg bare vet hva og hvem jeg vil ha. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan/hvor får dere sånn julenisselue på bildene deres? Har dere manipulert selv i bildeprogram? :o) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 begynte en ny jente i klassen i dag, svært søt faktisk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Da var jeg hjemme og nettopp tatt meg en dusj Skal inn til byen og holde et bursdagbarn med selskap senere Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan/hvor får dere sånn julenisselue på bildene deres? Har dere manipulert selv i bildeprogram? :o) 5259865[/snapback] Jeg brukte en lue.=P mR_cRaZy: Når kommer bilde? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Da var jeg hjemme og nettopp tatt meg en dusj Skal inn til byen og holde et bursdagbarn med selskap senere 5259870[/snapback] GØY! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Tonino :hehe, har ikke det enda (skal se hva jeg kan få til ) Endret 6. desember 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 askogli: Når kommer bilde? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er så få elever at alle kjenner alle. Jeg er ikke kravstor, jeg bare vet hva og hvem jeg vil ha. 5259832[/snapback] På juleball kunne vi ikke velge hvem vi ville gå med. Vi ble bare plassert ved siden av noen. Det gikk stort sett bra for de fleste, men det var jo enkelte som ikke kom så godt overens. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ah. Greit. Har en julenisselue som blinker, men problemet er at den ikke er HER. Skal til Japan om 10 dager \o/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan/hvor får dere sånn julenisselue på bildene deres? Har dere manipulert selv i bildeprogram? :o) 5259865[/snapback] Jeg fingermalte min på :o Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg fikk nettopp vite at jeg har vunnet en premie fra Vær Røykfri-kampanjen ! Får den i morgen, det passer perfekt. Endret 6. desember 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Da var jeg hjemme og nettopp tatt meg en dusj Skal inn til byen og holde et bursdagbarn med selskap senere 5259870[/snapback] GØY! 5259912[/snapback] Jepp, spesielt nå som bursdagsbarnet er 18 askogli: Når kommer bilde? 5259917[/snapback] Skal finne det på google faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg