MrLeftfield Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 har spilt for høyt i headsettet mens jeg mixa, faen......det var for høyt føler jeg, for det gjør vondt i øra som om jeg nettopp har gått av flyet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Sov godt alle sammen! Hvertfall noen som har vilje nok til å gå å legge seg såpass tidlig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Sov godt alle sammen! Hvertfall noen som har vilje nok til å gå å legge seg såpass tidlig Hæ? Ikke faen. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Vurderer om jeg skal legge meg. Skal spille Tennisturnering i morgen... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Vurderer om jeg skal legge meg. Skal spille Tennisturnering i morgen... Da er det smart å få søvn. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Har brukt det siste kvarteret på å rydde på skrivebordet (på PCen) Hadde 120-130 ikoner, det er nå redusert til 13. Skrivebordet jeg sitter ved er en annen sak. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor er jeg så dum? Avatalte med pappa at jeg skulle legge meg senest kvart på... Eller, skru av dataen senest kvart et. *Slå seg selv* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 har spilt for høyt i headsettet mens jeg mixa, faen......det var for høyt føler jeg, for det gjør vondt i øra som om jeg nettopp har gått av flyet. wøt ar u mixin'? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor er jeg så dum?Avatalte med pappa at jeg skulle legge meg senest kvart på... Eller, skru av dataen senest kvart et. *Slå seg selv* Jeg avtalte at jeg skulle legge meg 23:00, så ikke klag. ----- Det er bra Svamp! Jeg har bare 23 akkurat nå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, så er det i det minste ett sted jeg klarer å rydde av og til Jeg har avtalt med meg selv at jeg legger meg akkurat når jeg vil og ellers gjør akkurat hva jeg vil Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Jaja, nå legger jeg meg. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor er jeg så dum?Avatalte med pappa at jeg skulle legge meg senest kvart på... Eller, skru av dataen senest kvart et. *Slå seg selv* Jeg avtalte at jeg skulle legge meg 23:00, så ikke klag. Men du erhar ikke en far som passer på at du holder det du lover! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Sinnsykt stilig film på tv2, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Ingenting er som fjortisfylla Hentet et par fjortiser, masse krangling, folk sloss og folk besvimt pga de sloss pga henne osv..hihi, er så glad man er ferdig med den driten der. B|Real, edru siden 16.mai 2005 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 B|Real, edru siden 16.mai 2005 På tide med gjentakelse. Hmm... Mon tro om jeg skal legge meg nå... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Det skal i alle fall jeg. Skal bli bra å legge seg og slippe å bekymre seg over eksamen og tentamen og det som verre er. Avslutter dagen med litt oversatt KLM Barrjompeditt-bam, bidintan-tei, rappatappatapp, ruppetuppemei. Barrjompeditt-bam, bidintan-tei, rappatappatapp, ruppetuppemei. The Firbark-a-birkebeiners diet is, fungus, potatoes and wild berries. The Firbark-a-birkebeiners life is bad, low-quality shoes and low profile. The Firbark-a-birkebeiners women can, burp and drink and fight like a man. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Sitter her på LAN jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Ingenting er som fjortisfylla Hentet et par fjortiser, masse krangling, folk sloss og folk besvimt pga de sloss pga henne osv..hihi, er så glad man er ferdig med den driten der. B|Real, edru siden 16.mai 2005 Så kjent så kjent :!: Haddis, edru siden 17 mai 2005, har forøvrig tenkt at det skal bli sån en laaaang stund...Jeg sa stygge ting til kjæresten sist jeg var på fylla...Vet ikke hva jeg sa, men det var nok til at jeg våkent opp på sofaen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 B|Real, edru siden 16.mai 2005 nr.4, edru siden 16. mai 2005 ... men i morgen bryter jeg den fine statistikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg