Staalkontroll Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg er syyyyyk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg er syyyyyk 5258378[/snapback] Dakar.. :/ *kowsepå* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det var en gang en mann som hadde en utrolig lidenskap for bakte bønner. Han elsket dem, men de hadde alltid en slags negativ effekt på ham som han ikke helt satte pris på. En dag så møtte han en dame og en stund senere forlovet de seg. Når det var blitt åpenlyst at de kom til å gifte seg tenkte han "Hun kommer aldri til å gå med på at jeg fortsetter på denne måten med bakte bønner", så han tok mot til seg og la en av de største lidenskapene sine på hyllen, og like etter giftet de seg. Noen få måneder senere, på fødselsdagen hans, fikk bilen motorstopp på vei hjem fra jobb. Han ringte hjem og sa at han kom til å bli litt sen siden bilen stoppet. På vei hjem gikk han forbi en liten kafé og den utrolige aromaen av bakte bønner satte spor i nesen hans. Siden han fortsatt har noen kilometer å gå før han er hjemme, tenkte han at den negative effekten ville forsvinne innen han kom hjem. Så han gikk inn i kafeen og bestilte 3 store poser med bakte bønner. Han prompet hele veien hjem. Når han stod utenfor døren følte han seg rimelig sikker på at han har gått av seg det verste. Han gikk inn og ble møtt av konen som sa "Jeg har en kjempestor overraskelse til deg". Hun tok et band foran øynene på ham og geleidet ham bort til stolen ved middagsbordet og sa bestemt at han ikke må sniktitte. På dette tidspunktet begynte han å føle at han må slippe ut enda litt mer luft. Akkurat når konen skal fjerne bandet for øynene ringer telefonen og hun går for å svare. Når hun snakket i telefonen grep han sjansen. Han lettet litt på ene rumpeballen og slapp en fis. Den hadde et enormt desibel trykk, og ikke nok med det, den hadde omtrent samme lukt som råtne egg. Han gispet etter luft og følte at enda en fis var på vei. Han lettet igjen på rumpeballen og "PROOOOOMMMMMMPP!!". Det hørtes nesten ut som en gammel diesel motor og luktet enda verre. Han begynte å vifte med armene for å prøve å få stanken til å forsvinne. Akkurat når luften var blitt litt friskere følte han enda mer press.. Han lettet på rumpeballen og åpnet sprekken.. Dette var en virkelig dødelig fis.. Vinduene dirret, fatene på bordet ristet og ett minutt senere så var blomstene på bordet død. Nå hørte han at konen sa hadet i telefonen, så han prøvde å rette seg opp og se ut som uskyldigheten selv når hun kommer inn døren.. Når hun kom inn spurte hun om han hadde sniktittet. Han sverget på at han ikke har tittet, så hun tok vekk bandet og ropte "Overraskelse!" Til hans død og fordervelse satt det 12 middagsgjester rundt bordet for å feire hans overraskelsesselskap! *skolen* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Yay! I dag skjedde det noe særdeles merkelig. På klokkeradioen min har jeg to alarmer; klokken 07.00 kommer P1 stille på og klokken 07.55 piper det noe helt forferdelig. Det merkelige var at jeg våknet av radieon klokka 07.40 og var lys våken, sjukt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei. God morgen. BitComet is running and I'm going to school. Jeg har norsk forbredelsesdag i dag jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, god morgen folkens! *løpetilskolen* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 God morgen! Æsj tentamen i dag... Norsk! Hadde nynorsk i går, og skal ha matte på fredag... *bah* *sykleforttilbussen* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Driver med julekort-greia fortsatt. Har laget en del kort, men tror at jeg bare skal bruke det første jeg lagde, reinsdyret. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Æsj altså, om noen minutter stikker jeg til tannlegen! Jeg må bore :/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Blæh! Tror ikke jeg skal på skolen i dag. Har kasta opp i hele natt og gjør det fortsatt. Æsj, forbanna drittsmak i kjeften! Når jeg kaster opp hører man sånne høye lyder, som når man brekker seg. :| Det er over 4 år siden sist da heldigvis. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen for et treigt forum! Skal til mormor og bære en jævla komfyr opp i 2. etasje jeg. God bedring Agressive, drikk cola og spis ris, det hjelper. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg vet at få cola-elskere vil høre det her, siden jeg er en selv, men utrista(altså død) Pepsi fungerer best mot kvalme. *vinke litt til Volcov* Endret 6. desember 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Stemmer det, SnittLeif. *kaste en røykpakke på* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Stemmer det, SnittLeif. *kaste en røykpakke på* 5258587[/snapback] Ta imot røykpakka og gå ut en tur. Ta-ta Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hurtig barbering anbefales IKKE! Faen, ser ut som jeg er goth med litt blod på kinnet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?klipp_id=129651 Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hahahaha! Så jæææææææææævlig bra det så ut på film. *le seg i hjel* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jaja, faen jeg har lyst på bil med dieselmotor. np: Deep Purple - Hush Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Faen for et treigt forum! Skal til mormor og bære en jævla komfyr opp i 2. etasje jeg. God bedring Agressive, drikk cola og spis ris, det hjelper. 5258575[/snapback] Lykke til med komfyrbæringa da. Do'h! Har ikke NOE cola/pepsi + at det ligger ikke penger her så jeg kan gå i butikken. :/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Norsk muntlig er vel overstått. Puh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg