Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kanskje han kan fikse noe.... Men det tviler jeg på. Det er vertfall verd et forsøk, hvis du vil da Eline? PS: Dere kan vel kjøpe en drakt kanskje? Man får vel kjøpt signerte drakter? 5257172[/snapback] Takk jo, kan jo kanskje det.. Men hvordan skal vi få den signert? Det tar tid å sende den opp og ned, og det skal være ferdig til torsdag.. 5257483[/snapback] Okei, men jeg kan ikke love noe. Skal snakke med han nå... Hvorfor må den være signert?... 5257489[/snapback] Herregud... Vett da faen hvordan jeg det går ann å være så blond, dog jeg ikke klarer å forklare deg det her og nå... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor må den være signert?... 5257489[/snapback] En signert drakt er unik, det er ikke en usignert drakt. 5257496[/snapback] Nå er det meg bekjent litt forskjell på et litografi og en fotballdrakt, men for all del. Gute nacht. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Joachim, om gutten var interessert i fotball tror jeg nok at han heller ville hatt en fotballdrakt, jeg. Herregud... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Natta, tullinger.. Hele kroppen verker etter fotballcup i -15 grader.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm blir litt oppgitt her jeg. Joachim, jeg vet du liker å provosere, men begrens deg i slike saker. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) EDIT: Slettet, unnskyld Såg internett siden. Endret 5. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm blir litt oppgitt her jeg. Joachim, jeg vet du liker å provosere, men begrens deg i slike saker. 5257544[/snapback] Jeg synes død er trist. Men vitsen med en signert fotballdrakt som ikke kommer til noen nytte... Nei. Du kan sikkert få kjøpt en på ebay el. Synes ikke man skal forvente at alle andre skal blande seg oppi og sponse med drakter. Han foretrekker sikkert fotballdrakten fremfor litografiet - men ser ikke helt den store dealen med signaturene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, Eline. Har nettopp snakket med en her, og han kjenner RBK tvers gjennom.... Sikker på at det er vennen din som vil ha drakten? 5257558[/snapback] Hæ? Omformuler den der er du grei, i tilfelle jeg misforsto. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Min tolking: Han vil være sikker på at Eline snakker sant fordi han karen som kjenner RBK tvers igjennom vil vite det, og det er denne karen som kanskje kan skaffe en drakt. Kan være totalt galt da selvsagt. galt, ikke gal Endret 5. desember 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm, Eline. Har nettopp snakket med en her, og han kjenner RBK tvers gjennom.... Sikker på at det er vennen din som vil ha drakten? 5257558[/snapback] Ja! Det er Christer som skal ha drakten! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Var inne på siden nå Eline, det var nok ikke rett av meg til å poste det inlegget... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå som toen forsvant.. ser jeg ikke noe poeng i å holde meg våken lengere.. Natta folkens! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kan veddde på at hvis mediene får vite at RBK nekter å signere å gi bort en drakt, vil de nok rimelig kjapt sende en. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Natta. Vil ikke være alt for trøtt i moorgen. *Kosepåalletøsene* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Natta Danielsen EDIT: Du har nok rett Skarstad. Natta Tomat-Ulf Endret 5. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 skal trene bittelitt, dusje, for så å se på david letterman. og sove. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nok en gang har jeg satt meg ned med lekser først klokka halv tolv. Bokomtale, og greier. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nok en gang sitter jeg for lenge oppe og ser TV... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ahhh... endelig kommet hjem. Passet unger fra 11 til 17 så var det å jobbe med en kompis til 22tiden. Er så knust i kroppen og armene at eg så vidt klarer å gripe noe tungt med hånden. :S *slappe av* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ok, folkens, en oppdagelse dere kanskje kan ha interesse av å høre om: Det er en grunn til at man ikke skal se rett på spotlight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg