Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke vitsen, sorry. Den skal ikke brukes.. Hvorfor skal Rosenborg sponse dette? Joda, det er sikkert fint for ham å gravlegges med en signert drakt, men... Ser ikke poenget, og ser ikke hvorfor rosenborg skal sponse...

 

--fjernet av moderator--

 

Synes du ikke det er bedre om Rosenborg gir bort drakten til en funksjonshemmet i rullestol som lever? Tror den skaper mer glede der.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke vitsen, sorry. Den skal ikke brukes.. Hvorfor skal Rosenborg sponse dette? Joda, det er sikkert fint for ham å gravlegges med en signert drakt, men... Ser ikke poenget, og ser ikke hvorfor rosenborg skal sponse...

 

--Fjernet av moderator--

 

Synes du ikke det er bedre om Rosenborg gir bort drakten til en funksjonshemmet i rullestol som lever? Tror den skaper mer glede der.

5256815[/snapback]

:nei:

 

 

De sponser ikke i den grad at de skal tjene penger på det skjønner du. Det handler ikke alltid om penger.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på.

Og vet dere hva de svarte?

 

"Han får vel ikke noen glede av den drakten"

 

Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse?

5256732[/snapback]

Uff, dette er dårlig gjort av RBk :nei:

Jeg er selv RBK fan. Dette skal jeg nevne for broren min. Kanskje han kan fikse noe.... Men det tviler jeg på. Det er vertfall verd et forsøk, hvis du vil da Eline?

 

Masse kondolasjoner!

 

PS: Dere kan vel kjøpe en drakt kanskje? Man får vel kjøpt signerte drakter?

Lenke til kommentar
Kanskje han kan fikse noe.... Men det tviler jeg på. Det er vertfall verd et forsøk, hvis du vil da Eline?

 

PS: Dere kan vel kjøpe en drakt kanskje? Man får vel kjøpt signerte drakter?

5257172[/snapback]

Takk :)

jo, kan jo kanskje det.. Men hvordan skal vi få den signert? Det tar tid å sende den opp og ned, og det skal være ferdig til torsdag..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...