PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg skjønner ikke vitsen, sorry. Den skal ikke brukes.. Hvorfor skal Rosenborg sponse dette? Joda, det er sikkert fint for ham å gravlegges med en signert drakt, men... Ser ikke poenget, og ser ikke hvorfor rosenborg skal sponse... --fjernet av moderator-- Synes du ikke det er bedre om Rosenborg gir bort drakten til en funksjonshemmet i rullestol som lever? Tror den skaper mer glede der. Endret 6. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Så sinte vi ble nå da Eline. :/ Men syntes det var ufølsomt gjort av RBK. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Så sinte vi ble nå da Eline. :/ 5256827[/snapback] Er det veldig rart? Vennen min er død. Han kommer aldri tilbake. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ja, vi har nok de fleste følt den sorgen av å ha mistet et familiemedlem eller en venn, og jeg kondolerer. Endret 5. desember 2005 av Agressive Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, vi har nok de fleste følt den sorgen av å ha mistet et familiemedlem eller en venn, og jeg kondolerer. 5256869[/snapback] Jeg og Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://mediafetcher.com/?p=191&page=2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg skjønner ikke vitsen, sorry. Den skal ikke brukes.. Hvorfor skal Rosenborg sponse dette? Joda, det er sikkert fint for ham å gravlegges med en signert drakt, men... Ser ikke poenget, og ser ikke hvorfor rosenborg skal sponse... --Fjernet av moderator-- Synes du ikke det er bedre om Rosenborg gir bort drakten til en funksjonshemmet i rullestol som lever? Tror den skaper mer glede der. 5256815[/snapback] De sponser ikke i den grad at de skal tjene penger på det skjønner du. Det handler ikke alltid om penger. Endret 6. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg synes det er bedre at Rosenborgs "veldedighet" kanaliserers til folk som faktisk får glede av det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikke for å ødelegge denne melankolske stemningen (eller hva det nå enn heter), men var jeg voksen i måten jeg skrev innlegget på? Må vite det for en kompis av meg, sier jeg skriver helt "uvoksent" som han kaller det. Hvis ja, og andre her mener det, tror jeg nok han får seg en smekk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg forstår hvorfor dere vil gravlegge han i den drakta. Det gir på en måte en indre ro, og nesten litt glede at man kan gjøre noe for en person siden han/hun har gått bort. ( Noe personen kanskje ville ønsket ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://mediafetcher.com/?p=191&page=2 5256904[/snapback] Den var lenge siden jeg hadde sett. Sitter og hulker, det er nydelig gjort. Naturfagen venter..... Uff... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på.Og vet dere hva de svarte? "Han får vel ikke noen glede av den drakten" Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse? 5256732[/snapback] Uff, dette er dårlig gjort av RBk Jeg er selv RBK fan. Dette skal jeg nevne for broren min. Kanskje han kan fikse noe.... Men det tviler jeg på. Det er vertfall verd et forsøk, hvis du vil da Eline? Masse kondolasjoner! PS: Dere kan vel kjøpe en drakt kanskje? Man får vel kjøpt signerte drakter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fy faen for noen kalde mennesker enkelte her er... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fy faen for noen kalde mennesker enkelte her er... 5257222[/snapback] Takk <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fy faen for noen kalde mennesker enkelte her er... 5257222[/snapback] Takk <3 5257239[/snapback] Du er bare søt og varm. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fy faen for noen kalde mennesker enkelte her er... 5257222[/snapback] Takk <3 5257239[/snapback] Du er bare søt og varm. 5257276[/snapback] Det spørs. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kanskje han kan fikse noe.... Men det tviler jeg på. Det er vertfall verd et forsøk, hvis du vil da Eline? PS: Dere kan vel kjøpe en drakt kanskje? Man får vel kjøpt signerte drakter? 5257172[/snapback] Takk jo, kan jo kanskje det.. Men hvordan skal vi få den signert? Det tar tid å sende den opp og ned, og det skal være ferdig til torsdag.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor må den være signert?... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tilgi meg, jeg har syndet! Jeg har svart på et kjedebrev, og det uten å bli tvunget til det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor må den være signert?... 5257489[/snapback] En signert drakt er unik, det er ikke en usignert drakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg