Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå skriver jeg ønskeliste på daten... Så familen vet hva jeg vil ha til jul. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 I FEEL GOOD NANANANANANANANANANAANNA KNEW THAT WOULDNT NANNANANA Halloen svein Eg e i godt humør... ja.. kjempe godt humør faktisk.. wow wiked.. so godt humør :!: Life is freekin greate. 5256630[/snapback] Du har hormonhopp til tider :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heh... Good for you Chills Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker smør på brødskiva. Gjør du? (Tester hva som er lovlig..) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Whoho!! jeg rakk toget i dag *stolt* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker smør på brødskiva. Gjør du? (Tester hva som er lovlig..) 5256663[/snapback] Under gulost. (Er ikke dette support? ) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå går jeg og spiller Forza, ha det så bra da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er sulten jeg.. *poff* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på. Og vet dere hva de svarte? "Han får vel ikke noen glede av den drakten" Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er sulten jeg.. *poff* 5256724[/snapback] esso ftw! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker smør på brødskiva. Gjør du? (Tester hva som er lovlig..) 5256663[/snapback] Under gulost. (Er ikke dette support? ) 5256711[/snapback] Veit ikke. han spurte jo ikke om hjelp til noe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på.Og vet dere hva de svarte? "Han får vel ikke noen glede av den drakten" Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse? 5256732[/snapback] hæ? nei du kan ikke være seriøs? Sa de det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Pft. det er ingenting JoachimR. En jeg kjenner som går hotell og næring eller hva det nå var, har 12 dager og 26 timer ellerno fravær. 5256629[/snapback] Jeg hadde 32 dager og 75 timer jeg. Strøk i 2 fag. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på.Og vet dere hva de svarte? "Han får vel ikke noen glede av den drakten" Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse? 5256732[/snapback] Enig, men de har faktisk ett poeng... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Maria 1 says:Caroline er død!! NEEEEEEEEEEEEEEI!! WHAT THE FUCK?! Folk dør virkelig nå for tiden.. EDIT: Var enda en for en stund siden som dama mi kjente som daua. Endret 5. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen venner av meg ringte Rosenborg Ballklubb i dag, for å få tak i en signert drakt til han vennen min som er død. Han satt i rullestol, og fikk ikke spilt fotball aktivt. Men han var Norges største RBK fan, det er jeg sikker på.Og vet dere hva de svarte? "Han får vel ikke noen glede av den drakten" Er det virkelig mulig å være så forbannet hensynsløse? 5256732[/snapback] hæ? nei du kan ikke være seriøs? Sa de det? 5256747[/snapback] Unnskyld at jeg ødelegger gleden, men hva skal drakten brukes til? Jeg er litt med på at han ikke helt får noe glede av det... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Enig, men de har faktisk ett poeng... 5256755[/snapback] Ja, tror du ikke jeg ser det og? Christer får jo aldri brukt den drakta noen gang, men det er vel mulig å være litt mer medfølende enn dette. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Går vel mer på å hedre gutten fremfor å ja... HALLO Eier ikke folk moral her eller... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Han skal vel neppe gravlegges i noen rosenborg-drakt? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Han skal vel neppe gravlegges i noen rosenborg-drakt? 5256779[/snapback] Ja, det er vår siste "hilsen" til han. --Fjernet av moderator-- Endret 6. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg