Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett.

5255105[/snapback]

Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det.

5255143[/snapback]

Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. :)

Man kan jo håpe :ermm:

5255518[/snapback]

En venn av meg sa at han ikke likte store menneskeklynger og fester og alt det der, men så ble det til at han fikk seg kvinnfolk som dro ham med på et par fester, og nå fester og drikker han stadig vekk.

5255539[/snapback]

 

Det betyr ikke at jeg er slik :)

 

Edit: Har vært på fest 1 gang. Det var ihvertfall ikke kult.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Jeg hater biologi. Vi hadde forsøk, det funket ikke for noen i klassen (5-6 forskjellige grupper), og læreren visste ikke hvorfor. Vi måtte fortsatt skrive rapport, og late som det hadde funket.

"Science"

5254988[/snapback]

Hva slags forsøk var dette? Osmose er det vel enkelte som har bomma på. Det samme med proteinpåvisning.

5255571[/snapback]

Noe med å påvise stivelse i planter ved å bruke jod.

Lenke til kommentar
Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. :)

 

Man kan jo håpe  :ermm:

5255518[/snapback]

 

joda, finner deg nok ei gråmus en plass skal du se. kristne foreninger en god plass å starte letinga.

 

--

 

men sånn seriøst så er det ikke så fryktelig ille om ei jente fester litt da? røykinga kan jeg være ening i at er en bedriten vane, for det er noe du vil bli plaget med flere gang for dagen hver eneste dag. Men om jenta liker å feste litt en helg iblant så er jo ikke det så farlig, kan jo ikke forvente å finne noen med nøyaktig de samme fritidsinteressene som deg.

 

jada, denne quoten kom litt sent. glemte meg av midt i skrivinga.

Lenke til kommentar
Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. :)

 

Man kan jo håpe  :ermm:

5255518[/snapback]

 

joda, finner deg nok ei gråmus en plass skal du se. kristne foreninger en god plass å starte letinga.

 

--

 

men sånn seriøst så er det ikke så fryktelig ille om ei jente fester litt da? røykinga kan jeg være ening i at er en bedriten vane, for det er noe du vil bli plaget med flere gang for dagen hver eneste dag. Men om jenta liker å feste litt en helg iblant så er jo ikke det så farlig, kan jo ikke forvente å finne noen med nøyaktig de samme fritidsinteressene som deg.

 

jada, denne quoten kom litt sent. glemte meg av midt i skrivinga.

5255700[/snapback]

 

At de fester avogtil gjør ingenting. Men jeg trur de fester ca hver eneste helt osv i klassen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...