PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Joachim: Privatist er ikke så dumt, så lenge du har fag som er litt spennende. Feks sidemål eller 10timers faget Norsk er ikke det aller letteste. 5255339[/snapback] Nå er jo ikke samfunnskunnskap særlig vansklig da. Politisk idehistorie er egentlig litt mer sært, siden jeg i prinsippet har tid til å ta de i tredje. Men hadde vært godt å slippe. I tredje kommer jeg til å ta engelsk som privatist. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Au, tørre føtter. Nå har jeg fått ordna regulering, pluss vært hos kiropraktor og kenkt på kroppen. Det gjorde seriøst VONDT. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Btw: www.mil.no/julekalender <-- Lette rebuser o.l. med greie premier, ny konkuranse hver dag. Vant meg en sovepose her om dagen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Satan så mange bilag det er i lokalavisa for tida! Jeg var der tre ganger forrige uke og la inn bilag, og nå må jeg visst i dag også. Jaja, får i det minste penger. gsn: Ikke bare litt lette, heller. Endret 5. desember 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå skal jeg snart til oslo og kjøpe heldress. Hva er det med alle kjerringene som vil jeg skal ha rosa skjorte og slips DÆ skal mye til. 5255263[/snapback] Heldress? Kjeledress eller en "dress"? 5255335[/snapback] Gjett 54 ganger. Eller bare spar deg. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ø.B. er jo et fair spørsmål det, er jo mange som har rosa kjeledresser med rosa slips. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, selv har jeg opptil flere eksemplarer. Har også to i gusjegrønn og en med gule og blå prikker Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvor har du liksom "heldress" fra var det jeg lurte? HVa legger du i det? At den også har vest? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvor har du liksom "heldress" fra var det jeg lurte? HVa legger du i det? At den også har vest? 5255428[/snapback] Ja. Og pinne og ball. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jau, jeg drar til oslo for å skaffe meg en kjeledress, for det finnes jo selvfølgelig ikke her i lillehammer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett. 5255105[/snapback] Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det. 5255143[/snapback] Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. Man kan jo håpe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jau, jeg drar til oslo for å skaffe meg en kjeledress, for det finnes jo selvfølgelig ikke her i lillehammer 5255506[/snapback] Jeg ville tro de hadde andre dresser også i Lillehammer... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gidder bare ikke å kjøpe på Dressmann, som er vel det eneste her i lillehammer kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett. 5255105[/snapback] Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det. 5255143[/snapback] Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. Man kan jo håpe 5255518[/snapback] En venn av meg sa at han ikke likte store menneskeklynger og fester og alt det der, men så ble det til at han fikk seg kvinnfolk som dro ham med på et par fester, og nå fester og drikker han stadig vekk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Women - the downfall of all great men. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg hater biologi. Vi hadde forsøk, det funket ikke for noen i klassen (5-6 forskjellige grupper), og læreren visste ikke hvorfor. Vi måtte fortsatt skrive rapport, og late som det hadde funket. "Science" 5254988[/snapback] Hva slags forsøk var dette? Osmose er det vel enkelte som har bomma på. Det samme med proteinpåvisning. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gidder bare ikke å kjøpe på Dressmann, som er vel det eneste her i lillehammer kan jeg tenke meg. 5255535[/snapback] Brandstad har da butikk og utsalg i Lillehammer? Ikke at de har veldig mange tradisjonelle dresser, men likevel. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er da bare positivt at han drar til Oslo og finner akkurat den dressen han vil ha? Ta en tur på Follestad eller Ferner, der har de mye fint til akseptable priser! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er da bare positivt at han drar til Oslo og finner akkurat den dressen han vil ha? Ta en tur på Follestad eller Ferner, der har de mye fint til akseptable priser! 5255613[/snapback] Selvsagt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gidder bare ikke å kjøpe på Dressmann, som er vel det eneste her i lillehammer kan jeg tenke meg. 5255535[/snapback] Brandstad har da butikk og utsalg i Lillehammer? Ikke at de har veldig mange tradisjonelle dresser, men likevel. 5255604[/snapback] Ja det er her.. Lenge siden jeg har vært i gågata Kan da sjekke ut. thomasr: notert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg