Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Joachim: Privatist er ikke så dumt, så lenge du har fag som er litt spennende. Feks sidemål eller 10timers faget Norsk er ikke det aller letteste.

5255339[/snapback]

Nå er jo ikke samfunnskunnskap særlig vansklig da. Politisk idehistorie er egentlig litt mer sært, siden jeg i prinsippet har tid til å ta de i tredje. Men hadde vært godt å slippe. I tredje kommer jeg til å ta engelsk som privatist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett.

5255105[/snapback]

Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det.

5255143[/snapback]

 

Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. :)

 

Man kan jo håpe :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett.

5255105[/snapback]

Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det.

5255143[/snapback]

Får håpe det finnes ei fin jente på min alder som ikke bare fester, røyker og drikker da. :)

Man kan jo håpe :ermm:

5255518[/snapback]

En venn av meg sa at han ikke likte store menneskeklynger og fester og alt det der, men så ble det til at han fikk seg kvinnfolk som dro ham med på et par fester, og nå fester og drikker han stadig vekk.

Lenke til kommentar
Jeg hater biologi. Vi hadde forsøk, det funket ikke for noen i klassen (5-6 forskjellige grupper), og læreren visste ikke hvorfor. Vi måtte fortsatt skrive rapport, og late som det hadde funket.

"Science"

5254988[/snapback]

Hva slags forsøk var dette? Osmose er det vel enkelte som har bomma på. Det samme med proteinpåvisning.

Lenke til kommentar
Gidder bare ikke å kjøpe på Dressmann, som er vel det eneste her i lillehammer kan jeg tenke meg.

5255535[/snapback]

Brandstad har da butikk og utsalg i Lillehammer? Ikke at de har veldig mange tradisjonelle dresser, men likevel.

5255604[/snapback]

Ja det er her.. Lenge siden jeg har vært i gågata :p Kan da sjekke ut.

 

thomasr: notert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...