Nilsen Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken reklame kan vel være mer absurd enn dette: To elger står og prater. -Har du tenkt å være en igle hele livet? -Hva er alternativet mitt? -Slutt å sløve og få deg en god inntekt ved å jobbe hjemmefra. *Hente tidligere nevnte brus* Enkelte reklamer virker det som produsenten virkelig går inn for å lage den dårlig Da legger man jo merke til dem! Jeg bytter kanal jeg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Æsj, kom over dette bildet. Orker ikke legge ut bildet med tag, fordi jeg faktisk blir småkvalm. Det der minner meg om de ekle frøene inni en paprika. Faktisk første gang jeg blir kvalm av et bilde Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Æsj, kom over dette bildet. Orker ikke legge ut bildet med tag, fordi jeg faktisk blir småkvalm. Det der minner meg om de ekle frøene inni en paprika. Faktisk første gang jeg blir kvalm av et bilde Hva i he***** er det? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Ser ut som en ekkel manipulering. Men jeg blei i allefall kvalm av den :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Æsj, kom over dette bildet. Orker ikke legge ut bildet med tag, fordi jeg faktisk blir småkvalm. Det der minner meg om de ekle frøene inni en paprika. Faktisk første gang jeg blir kvalm av et bilde Hehe, Nesten kopiert fra et innlegg av meg tror det er inmaten til en kråkebolle eller noe EDIT: jeg har skillz, skal hente opp en annet bilde Endret 3. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe, så det i den "forumdrap" tråden som det har vert linka til her på forumet. Men fysj, noen klarer å lage ekle ting altså! Tror jeg må spille litt WoW nå jeg, ingenting er mere ukvalmt enn det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Eew. Det var stille her? Typisk, nedtur akkurat når jeg har så god tid Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Æsj, kom over dette bildet. Orker ikke legge ut bildet med tag, fordi jeg faktisk blir småkvalm. Det der minner meg om de ekle frøene inni en paprika. Faktisk første gang jeg blir kvalm av et bilde Æsj Skulle ikke vært lov å legge ut slike ekle bilder. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Eew. Det var stille her? Typisk, nedtur akkurat når jeg har så god tid Ja Æsj! det bildet var bare ekkelt.. Faen! Jeg får det ikke ut av hodet mitt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Her er en barne-smakebit. For dere følsomme hva det bilde var Endret 3. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Heldiggris svamp! Vært i trekket i det siste, forresten? Nei, for lite snø. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Æsj Bundy! Det der var bare enda mer ekkelt.. Nå ser man de hvite greiene enda mer :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Æsj Bundy! Det der var bare enda mer ekkelt.. Nå ser man de hvite greiene enda mer :\ Eh, det ekleste er jo i midten.. SE her da. Denne ser du ikke noe på: Censored Endret 3. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, men det hvite er å ekkelt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Du liker sånne figurer med hoggtenner og stor, åpen munn, Bundy? (Avataren din) Jeg er litt trøtt. Men det kommer ikke på tale å legge seg. Må finne noe mer mat, tror jeg. Hvor er alle sammen? Begynner nesten å føle meg som phax som desperat roper alene midt på natta her inne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Ja, men det hvite er å ekkelt Gå og legg deg :!: Og IKKE jeg gjentar IKKE sprett opp pølsa Får vel legge Rufus, ser dere om 10 min eller noe EDIT: Lider av gruppepress, snakkes i morgen Endret 3. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Da er jeg hjemme. Star Wars 3 var litt kjedlig til tider, men grei nok. Godt gjennomført Er veldigt trøtt nå, men skal iallefall spise før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Sov godt alle sammen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 David Gray er konge! EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg