:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Også var det ei jente som dreiv å snudde seg å så på meg hele tida under mattetimen :sigh: Plagsomt a gitt. 5254649[/snapback] *Nynne på Jan Teigens "Min første kjærlighet* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ahh...finnes ikke noe bedre en damer Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OMG! I dag ble jeg litt frustrert over jentene i klassa.... Læreren sa at vi kanskje bare fikke tre timer å forberede oss på til juleballet... Og de klikket selvsagt... De fleste sa de trengte minst seks timer... 5254611[/snapback] Ja? vil du ikke at de skal bli vakre? 5254628[/snapback] Mennesker kan være vakre uten sminke også, blondie. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Var ihvertfall bedre enn Magnus Sverre Blæh, fikk tilbake hjemmeprøve i matte nå. Hadde regna med 5-6(gjorde en god innstats), men så ble det bare 3/4 5253862[/snapback] Jeg har sluttet å håpe på gode karakterer, nå blir jeg glad for 3-4, noe mer enn det blir en bonus. Sverre Magnus... LOL. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Magnus Sverre faktisk... hæææææææææææææææææææææææ?? Jaja.. Tøft.. Eller Sverre Magnus da, husker ikke. uansett Endret 5. desember 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OMG! I dag ble jeg litt frustrert over jentene i klassa.... Læreren sa at vi kanskje bare fikke tre timer å forberede oss på til juleballet... Og de klikket selvsagt... De fleste sa de trengte minst seks timer... 5254611[/snapback] Ja? vil du ikke at de skal bli vakre? 5254628[/snapback] Mennesker kan være vakre uten sminke også, blondie. 5254846[/snapback] Ikke prat sånn til godeste Hanne, gutten min. Hanne vet nok bedre enn deg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja jeg har sett Hanne på jobb uten sminke. wow Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ikke prat sånn til godeste Hanne, gutten min. Hanne vet nok bedre enn deg. 5254901[/snapback] k. Nå stikker jeg hjem fra jobb. adjø, forum-folk. Endret 5. desember 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg hater biologi. Vi hadde forsøk, det funket ikke for noen i klassen (5-6 forskjellige grupper), og læreren visste ikke hvorfor. Vi måtte fortsatt skrive rapport, og late som det hadde funket. "Science" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Også var det ei jente som dreiv å snudde seg å så på meg hele tida under mattetimen :sigh: Plagsomt a gitt. 5254649[/snapback] *Nynne på Jan Teigens "Min første kjærlighet* 5254726[/snapback] Haha! :!: Hvorfor må a snu seg hele tida? O_o Hu er da litt søt, men hu røyker,fester,drikker etc etc :\ Det er 100 % motsatt av det jeg gjør. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Haha! :!: Hvorfor må a snu seg hele tida? O_o Hu er da litt søt, men hu røyker,fester,drikker etc etc :\ Det er 100 % motsatt av det jeg gjør. 5255066[/snapback] Da er det på tide at du legger ned musa, glemmer tegneseriene og drar på fest med Miss Matematikk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Haha! :!: Hvorfor må a snu seg hele tida? O_o Hu er da litt søt, men hu røyker,fester,drikker etc etc :\ Det er 100 % motsatt av det jeg gjør. 5255066[/snapback] Da er det på tide at du legger ned musa, glemmer tegneseriene og drar på fest med Miss Matematikk. 5255077[/snapback] Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker ikke fester. Det er så overbefolka. Har litt "angst" mot store menneskeklynger til tider. Syns ikke fester er no gøy rett og slett. 5255105[/snapback] Hmmm. Da er det ikke så veldig mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hatt kjøretime nå. Gikk greit egentlig. Kjørte bare på 3 utlendinger, 2 barnevogner og en hel gjeng med småbarn. Blodet forsvinner fra bilen uansett så hehehehhheehe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Blodet forsvinner fra bilen uansett så hehehehhheehe. 5255151[/snapback] Bare pass deg for eventuelle knokkelrester som sitter igjen her og der. Den har jeg brent meg på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Da har jeg kommet hjem fra en helvetes styrketrening.... Nå skal jeg og tvillingen spille HALO 2, mens dataen min (altså ikke denne) går på full guffe i bakgrunnen. Må faktisk si at jeg er storfornøyd med "forstereken" i bærbaren min. Produserer masse og god lyd, samt at det er høgt volum Men talast! *Går i HALO modus* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå skal jeg snart til oslo og kjøpe heldress. Hva er det med alle kjerringene som vil jeg skal ha rosa skjorte og slips DÆ skal mye til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har fått det for meg at jeg skal gå opp som privatist til sommeren, i samfunnskunnskap og antagelig i politisk idehistorie... Jeg er rar, og jeg vet det... Fikk også en gladmelding, jeg begynte å le så jeg gråt inne på head of studys kontor. TYSKKARAKTEREN MIN SKAL IKKE VÆRE MED PÅ POENGUTREGNINGEN!! Å, hvor det var godt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå skal jeg snart til oslo og kjøpe heldress. Hva er det med alle kjerringene som vil jeg skal ha rosa skjorte og slips DÆ skal mye til. 5255263[/snapback] Heldress? Kjeledress eller en "dress"? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Joachim: Privatist er ikke så dumt, så lenge du har fag som er litt spennende. Feks sidemål eller 10timers faget Norsk er ikke det aller letteste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg