SnittLeif Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, fUzZy^? skulle det da hjelpe oss som ikke ser dette såkalte redet? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Et ørlite klikk på F5 vil sannsynligvis avsløre en merksnodig krusedull over hw-logoen, i noen underlige farvetoner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mange ørsmå trykk og 10 minutter senere kom det omsider frem stygginn blå duppeditt med noe kvistkvasteri på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ka er det egentlig med kongefamilien og idiotiske navn? Sverre magnus ffs?! Hadde det ikke vært for at han er kongelig så hadde gutten blitt mobbeoffer. *være generelt crancky* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ka er det egentlig med kongefamilien og idiotiske navn? Sverre magnus ffs?! Hadde det ikke vært for at han er kongelig så hadde gutten blitt mobbeoffer. *være generelt crancky* 5254208[/snapback] Enig. Kongefamilien kan ikke laga navn. jeg visste ikke at han blei hetene det før du sa det nå :!: Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Innavl. Det må være innavl som er grunnen. Lenke til kommentar
übert? Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hissi fett navn på naab'e prinsen=) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ka er det egentlig med kongefamilien og idiotiske navn? Sverre magnus ffs?! Hadde det ikke vært for at han er kongelig så hadde gutten blitt mobbeoffer. *være generelt crancky* 5254208[/snapback] sant, men samtidig så høres det litt rart ut med "vanlig" navn på kongelige.. Kong Tommy. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hehehe, men de kunne styrt seg da. hadde vært nok med enten Sverre eller Magnus, kanskje... kong rune Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ughh, fy faen jeg er trøtt. Jeg hater vekkeklokka mi. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 John Alvheim er død. RIP Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Folk dør som fluer for tiden Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 John Alvheim. Er det han mannen som var leder for KRF for lenge verden siden? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Han var faktisk en av de beste FRP-politikerne :/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Eventuell stygg skriveleif som fikk frp til å bli krf De er jo i bunn og grunn det samme partiet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Han var medlem av KRF før. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OMG! I dag ble jeg litt frustrert over jentene i klassa.... Læreren sa at vi kanskje bare fikke tre timer å forberede oss på til juleballet... Og de klikket selvsagt... De fleste sa de trengte minst seks timer... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OMG! I dag ble jeg litt frustrert over jentene i klassa.... Læreren sa at vi kanskje bare fikke tre timer å forberede oss på til juleballet... Og de klikket selvsagt... De fleste sa de trengte minst seks timer... 5254611[/snapback] Ja? vil du ikke at de skal bli vakre? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Yay. bare italiensk igjen så er jeg ferdig for dagen. Skal bli godt å komme hjem. I morra skal vi på no tur greier, og onsdag er det studiedag. yay for fin uke. Edit: Også var det ei jente som dreiv å snudde seg å så på meg hele tida under mattetimen :sigh: Plagsomt a gitt. Endret 5. desember 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg