Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj, akkurat spist en haug med brødskiver også fikk jeg lyst på burger... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj, akkurat spist en haug med brødskiver også fikk jeg lyst på burger... 5253344[/snapback] La meg gjette.. Esso? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Æsj, akkurat spist en haug med brødskiver også fikk jeg lyst på burger... 5253344[/snapback] La meg gjette.. Esso? 5253351[/snapback] Brb Njaa får vente litt vel.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Natta alle pusene. I morgen er det skole, og det er jo tøft. Vekkerklokke i morgen: A-Team Theme. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Natta småjævler! Og Bundy. Tror jeg har fått overdose med klementiner idag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tror jeg har fått overdose med klementiner idag. 5253380[/snapback] Det er ikke fint. Da berser man rart. Natt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tror jeg har fått overdose med klementiner idag. 5253380[/snapback] Det er ikke fint. Da berser man rart. Natt. 5253382[/snapback] Derfor har senga mi svart laken. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hyggelig samtale en sen kveld, angående et bilde: Dette bildet Preben sier:Der snakker vi rompe Preben sier: Tenk det + heftige tits... Men en kuk Preben sier: Hadde du prøvekjørt? Andreas sier: HÆ?! "Person" med sånn ass, nice tits og pikk ?! Preben sier: Ja, tenk deg den situasjonen Preben sier: Du er full og spreng kåt Preben sier: dama slo opp for ikke lenge siden Andreas sier: Om jeg hadde prøvekjørt han/hun ? Preben sier: og hun spør om du blir med inn på rommet (du vet alt at hun har kuk) Andreas sier: Ikke faen Preben sier: Haha. Preben sier: Jeg tror kaaaaanskje jeg hadde gjort det Preben sier: Spørs helt på hvor full jeg var Preben sier: og hvor kåt.. Preben sier: Om jeg tar hun bakfra ser jeg ikke noe til kuken da. O_o Preben sier: Helvete Preben sier: Det er vanskelig da O_o Preben sier: Så for deg perfekte tits Preben sier: DEN assen Preben sier: Men kuk... Preben sier: Du er kåt som faaaaaen Preben sier: Hun gnikker sitt deilige utstyr (dame utstyr) oppi deg og pirrer deg veldig Andreas sier: Du er faen meg syk Preben sier: Mulig jeg hadde prøvekjørt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Brb Njaa får vente litt vel.. 5253357[/snapback] NEI!! Husk at julen nærmer seg nå så du må spare litt på "fet mat" poengene dine til da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 HAHa! Måtte birkelig "lole" nor du sendte det til meg ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Shemales skal aldri lekes med, uansett hvor bra det andre utstyret er. Det er som å kjøre i en Ferrari uten bremser. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Leggetid folkens, opp tidlig i morgen! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Shemales skal aldri lekes med, uansett hvor bra det andre utstyret er. Det er som å kjøre i en Ferrari uten bremser. 5253398[/snapback] Jævlig kult helt til det smeller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Brb Njaa får vente litt vel.. 5253357[/snapback] NEI!! Husk at julen nærmer seg nå så du må spare litt på "fet mat" poengene dine til da. 5253392[/snapback] jajajajajajaaaaaa du har et lite poeng Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 JEG FÅR FAEN IKKE SOVE!!! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jepp! Da sier jeg god natt. Jeg vet dere nattaravner er der ute selv om dere ikke har vist dere på en stund. edit: Hei Leno. Endret 5. desember 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Steffy is here. Laster ned filmer fra http://www.archive.org. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Eg går og kubber eg og. *gjespe* Jobbe og greier imorgen. :S Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hadde jeg spilt med ekte penger her hadde jeg nok ikke dobla dette beløpet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Crap! Eg må legge meg når eg tenker på det. Arrgh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg