Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kondolerer. Tragisk ulykke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Skal jeg gå opp som privatist i noen fag i år kanskje? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kondolerer Eline. Veldig trist, to så unge mennesker. Hele livet foran seg. Kjenner tårene kommer når jeg tenker på at dette kunne skjedd med noen av mine nære venner. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Oi dæven, fant ut at den ene platen på komfyren har stått på siden i natt en gang da jeg kokte nudler. *skremt* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Oi dæven, fant ut at den ene platen på komfyren har stått på siden i natt en gang da jeg kokte nudler. *skremt* 5252517[/snapback] Ah, samme skjedde med meg og. Jeg skulle varme opp ovnen før jeg skulle sette i pizza'en. Så, jeg skrudde på ovnen og satte meg ved PC'en. Da jeg kom ned for å sette i pizza'en så jeg at det kom røyk ut av ovnen! Jeg ble skikkelig skremt og åpnet opp, der sto stekpannen med lokket på, og på lokket var det ett plasthåndtak! Så, det smeltet mildt sagt. Luket _ikke_ godt. Men. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Dette skjer altid når jeg er på lan NorthGarden.. Pizza`en er helt svart.. Edit: Bare at pizza`en er inni ovnen da.. :!: Endret 4. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 La en tapetkniv på stekeplaten en gang jeg. Var artig. Skrudde selfølgelig på feil plate. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Dette skjer altid når jeg er på lan NorthGarden..Pizza`en er helt svart.. Edit: Bare at pizza`en er inni ovnen da.. :!: 5252543[/snapback] Pizza'en min var ikke svart, hele lokket til stekepanna var det, pg.a. all plastikken som smeltet utover. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den røde drage var en tøff film. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den røde drage var en tøff film. 5252795[/snapback] Det hva denne ukens porsjon PSYKO shit For en film... men så er jo faktisk vår kjære Lecter med så kan jo isje akkurat forvente noe annet Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 god natt alle sammen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Natti sov godt folkens... Med all respekt for deg Eline Livet er freekin vakker.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den røde drage var en tøff film. 5252795[/snapback] Det er sjeldent jeg er enig med deg, men jo, det var en tøff film. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Machera, YTMND'en du har i signaturen var genial ja. Hørt på den en god stund nå. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kondolerer Eline. Veldig trist, to så unge mennesker. Hele livet foran seg. Kjenner tårene kommer når jeg tenker på at dette kunne skjedd med noen av mine nære venner. 5252487[/snapback] Samme her Kan skje hvem som helst når som helst.. Blir så trist av å tenke på det.. Jeg kondolerer Eline! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 I SEE U VOLCOV. :O:O 5252891[/snapback] kn jeg få sånn kontantkrt hvis jeg strippr 4 dg på webcam!!???+ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ey! jeg veit du mente det som en tull. Men det der er sms språk .\_/. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ey! jeg veit du mente det som en tull. Men det der er sms språk .\_/. 5252907[/snapback] Vil du at jeg skal strippe for deg også? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hiihihihii! Vil du ta blomsten min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg