Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg e den beste co-piloten ever i BF2.. meg i et apache helikopter med en dyktig pilot kan eg rape folk så heftig med mini-gun og t.v guided missilse.. kommer alltid ut med flest poeng då.. alltid.. slår aldri feil :D

5251968[/snapback]

Gratulerer.... Nå fikk jeg lyst til å spille BF2, men jeg har det ikke..... Skal jeg spørre en kamerat av faren min om jeg får prøve BF2 hos han?

Lenke til kommentar
Faen da.... Sitter på en PC med Linux og laster opp IM (MSN Messenger) Alt går greit, skal akkurat til å sende melding til Bundy, så bare legger hele driten seg ned.. :dontgetit:

 

Noen som kan hjelpe meg her? Før jeg går til Linux-avdeligen og spør...

*Går opp og spør broderen*

5251952[/snapback]

Du skifta desktop. (det er 4 stk. Så du har vel skrolla forbi. se nederst til høyre om du har noen små firkanter inni firkantene, og trykk på de.)

Det er like greit, Bundy har lagd muffins :fun:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Faen da.... Sitter på en PC med Linux og laster opp IM (MSN Messenger) Alt går greit, skal akkurat til å sende melding til Bundy, så bare legger hele driten seg ned.. :dontgetit:

 

Noen som kan hjelpe meg her? Før jeg går til Linux-avdeligen og spør...

*Går opp og spør broderen*

5251952[/snapback]

Du skifta desktop. (det er 4 stk. Så du har vel skrolla forbi. se nederst til høyre om du har noen små firkanter inni firkantene, og trykk på de.)

Det er like greit, Bundy har lagd muffins :fun:

5252124[/snapback]

Det har jeg prøvd.... Skal innom Linux-avdeligen her på forumet og søke etter svar :)

Muffins er godt :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...