Fredrik Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 *sikle litt i fanget til kaiern* Kneet har blitt verre, klarer ikke gå på det uten at det gjør vondt nå. Var ikke noe gøy å gå ut med bikkja i hvert fall. I tillegg til at jeg har vondt i kneet har jeg vondt i magen av sult (lager baguette nå), og jeg er enormt trøtt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Se så hot jeg er i RPP Du + meg = Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Heldiggris svamp! Ja, jeg er klar over at jeg er litt heldig Vært i trekket i det siste, forresten? fredrikrb: Hva har du gjort med kneet? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Oioioi, Tommy`s popshow på TV Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 fredrikrb: Hva har du gjort med kneet? Herja med fotball i gymmen. ^^ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Se så hot jeg er i RPP Du + meg = Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 <- Dimmet. Og nå bare å vente på tlf'en som sier "kom og hent meg så løper jeg som en idiot" Lærer aldri. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Å, håper det skjer det samme 29. August som det gjorde sist. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken reklame kan vel være mer absurd enn dette: To elger står og prater. -Har du tenkt å være en igle hele livet? -Hva er alternativet mitt? -Slutt å sløve og få deg en god inntekt ved å jobbe hjemmefra. *Hente tidligere nevnte brus* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Å, håper det skjer det samme 29. August som det gjorde sist. Harry potter is soooo last year.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Å, håper det skjer det samme 29. August som det gjorde sist. Når kommer neste film? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Se så hot jeg er i RPP No doubt. Pass deg for en ejakulerende TLZ. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Å, håper det skjer det samme 29. August som det gjorde sist. Når kommer neste film? 18. November. HBP på engelsk er 16. Juli, på norsk 29. August! Jævlig digg! De nede ble litt sure på meg da... Menmen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Forslag til gode vennegaver? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Satan, klokka 14:00 la jeg meg nedpå litt for å slappe av. Så våknet jeg først nå. Og jeg som skulle rekke ølsalget og all ting. Kjedelig. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Endret 3. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken reklame kan vel være mer absurd enn dette: To elger står og prater. -Har du tenkt å være en igle hele livet? -Hva er alternativet mitt? -Slutt å sløve og få deg en god inntekt ved å jobbe hjemmefra. *Hente tidligere nevnte brus* Enkelte reklamer virker det som produsenten virkelig går inn for å lage den dårlig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Men, hva oppnår reklameprodusenten akkurat i dette øyeblikket? JO! Vi/dere sitter å snakker om reklamen for å jobbe hjemme fra... Det er jo målet.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken reklame kan vel være mer absurd enn dette: To elger står og prater. -Har du tenkt å være en igle hele livet? -Hva er alternativet mitt? -Slutt å sløve og få deg en god inntekt ved å jobbe hjemmefra. *Hente tidligere nevnte brus* Enkelte reklamer virker det som produsenten virkelig går inn for å lage den dårlig Da legger man jo merke til dem! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken reklame kan vel være mer absurd enn dette: To elger står og prater. -Har du tenkt å være en igle hele livet? -Hva er alternativet mitt? -Slutt å sløve og få deg en god inntekt ved å jobbe hjemmefra. *Hente tidligere nevnte brus* Enkelte reklamer virker det som produsenten virkelig går inn for å lage den dårlig Da legger man jo merke til dem! Men bryr vi oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg