Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hylo, nei, men gjetter vilt på, drakk? 5248836[/snapback] Nei. De stappa ølflaska opp i endetarmsåpningen og helte på. Dermed ble de kjappere bedugget. 5248845[/snapback] Ny drikkelek. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nei. De stappa ølflaska opp i endetarmsåpningen og helte på. Dermed ble de kjappere bedugget. 5248845[/snapback] Det hørtes godt ut. Har du prøvd selv? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Neste helg: you + me ? 5248848[/snapback] Nei. Ny drikkelek. 5248850[/snapback] Nei. Eline, ja. Det var godt. Jeg mener forøvrig at du burde prøve det. Kanskje du tar til deg litt tilfredstillelse også. Endret 4. desember 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Neivel, Lars. Bare vær sånn du. Trenger bare meg selv og en desiliter øl, jeg. Endret 4. desember 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hylo, nei, kunne ikke tenkt meg det faktisk. Er ikke så veldig glad i å få ting stukket opp i analen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hylo da, hvem skal hjelpe meg med og separere skinkene da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hylo, nei, kunne ikke tenkt meg det faktisk. Er ikke så veldig glad i å få ting stukket opp i analen. 5248867[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hva skjer i natten? 5248870[/snapback] Alle mine venner har gått i fra meg Alle de jeg kjenner, vil ikke ha meg Så jeg sitter her og depper, venter på noen skrepper At noe snart skal skje, vi lever videre Sitter her og drikker, røyker noen pinner Tida ebber ut, jeg veit du snart forsvinner Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Ja nå kommer så smått de grå hår, fjernet atter noen tråder hvor man prøver å unngå 14-tegns regelen. Vær så vennlig folkens, jeg er for ung til å bli gråhåret, vis litt respekt for retningslinjene. Og nei, det er ikke oppe til diskusjon her. Men noen savner kanskje sine innlegg. 5248778[/snapback] Det med uthevet skrift gikk visst noen hus forbi. Dermed ble enda noen innlegg fjernet. Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke her. Edit; Ueland har allerede påpekt at han ønsker konstruktive forslag til hvorfor man bør fjerne regelen på pm. ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4-tegns-regelen ) Endret 4. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Unnskyld, moderatorer, for litt tvilsomt innhold fra min side. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Hva skjer i natten? 5248870[/snapback] Alle mine venner har gått i fra meg Alle de jeg kjenner, vil ikke ha meg Så jeg sitter her og depper, venter på noen skrepper At noe snart skal skje, vi lever videre Sitter her og drikker, røyker noen pinner Tida ebber ut, jeg veit du snart forsvinner 5248878[/snapback] Hmm kanskje vi må ta den burgern snart.. Jokers wild på expekt.com herjer.. Endret 4. desember 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Eline, jeg håper det er en sangtekst eller noe du siterer der? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm kanskje vi må ta den burgern snart.. Jokers wild på expekt.com herjer.. 5248893[/snapback] Å, jeg har skikkelig lyst på risgrøt nå! Ta meg med, til helvete Ver så snill, ta meg med, med Det fins ingen himmel, for meg når jeg dør Skuddet fra i morges, har gjort meg helt ør Men nå setter jeg et nytt et, for å klare denne dagen Hele mitt liv har jeg bare gitt faen, jeg kjenner blodet bruser tankene suser når jeg kaster meg ut fra nabohuset Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sitter her og brenner Terkel i knipe. *bli lei av og sitte her.* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fredrik: Ja, er vel kanskje det... Ta meg med, til helvete Ver så snill, ta meg med Ta meg med, til helvete Ta meg med, til et bedre sted Ta meg med, til helvete Ver så snill, ta meg med Ta meg med, til helvete Ta meg med, til et bedre sted Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 *bestille to billetter til helvete* Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Fredrik: Ja, er vel kanskje det... Ta meg med, til helvete Ver så snill, ta meg med Ta meg med, til helvete Ta meg med, til et bedre sted Ta meg med, til helvete Ver så snill, ta meg med Ta meg med, til helvete Ta meg med, til et bedre sted 5248923[/snapback] Postgirobygget? Nabohuset er det vell ? Endret 4. desember 2005 av gsn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg legger meg, vært ute i hele dag. Sliten som et esel. Godnatt Eline og dere andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg