thomasr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når jeg tenker over det hadde det nesten vært litt kult å ha en kaptein Sabeltann-frakk også... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hey, det fikk jeg sydd til et karneval i barnehaven! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når jeg tenker over det hadde det nesten vært litt kult å ha en kaptein Sabeltann-frakk også... 5248361[/snapback] Ungene til søskenbarnet mitt har det. De er 6 og 3 år Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 "jeeeej" Nå er jeg blakk igjen *vondt i leggene* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har vært blakk i lange tider. Faen, jeg har lyst på jobb... Og hardware, og kamera. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har lyst på penger, men jeg har ikke lyst på jobb Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har lyst på penger, men jeg har ikke lyst på jobb 5248405[/snapback] Gamle damer på tur ut av banken etter å ha hevet pensjonen er løsningen for deg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Viss du kunne tenke deg å lete etter pengene, i stede for å jobbe for de så se rundt et gatekjøkken ei fredag eller lørdagsnatt! Fulle mennesker og penger går ikke sammen! Tror jeg plukka meg opp en 150,- en gang Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Aarrrh, folk elsker meg. Fylleringere <3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Dritkjip helg. Muttern og fattern sa de skulle dra på hytta i dag tidlig, noe som jeg selvsagt ble veldig glad for. Å være alene hjemme er dritdigg. MEN, så ombestemte de seg. Irriterende. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvilke planer du hadde da, Carsten? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Dritkjip helg. Muttern og fattern sa de skulle dra på hytta i dag tidlig, noe som jeg selvsagt ble veldig glad for. Å være alene hjemme er dritdigg. MEN, så ombestemte de seg. Irriterende. 5248433[/snapback] kjipt det, føler med deg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Godt spørsmål. Tenkte jeg skulle tilbringe litt mer tid foran PC-en i dag, har ikke sittet her før nå (i og med at jeg alltid må være med på noe kjedelig med mine foreldre). Følelsen av å være alene, ha pizzakveld med gutta osv. er digg. Skulle ønske jeg bare fikk litt space, til tider. Jeg er ikke deres lille unge lenger. Endret 3. desember 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 HeppHepp, det begynner å bli rimelig kaldt å kjøre moped nå.. Det er artig å se på at 4-hjulstrekk biler står og tar evig mange piruetter Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 HeppHepp, det begynner å bli rimelig kaldt å kjøre moped nå.. Det er artig å se på at 4-hjulstrekk biler står og tar evig mange piruetter 5248514[/snapback] det er først nå det er artig å kjøre moped, når snøen ligger på veien og man kan ta noen ordentlige breie svinger o.l Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Piggdekk! Men vi i Oslo må jo betale avgift... Uff. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 HeppHepp, det begynner å bli rimelig kaldt å kjøre moped nå.. Det er artig å se på at 4-hjulstrekk biler står og tar evig mange piruetter 5248514[/snapback] det er først nå det er artig å kjøre moped, når snøen ligger på veien og man kan ta noen ordentlige breie svinger o.l 5248536[/snapback] Huff, dårlige minner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Håper det blir snø i morgen, da skal jeg ut med bimmeren *elske bakhjulstrekk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg