Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Morro på minilan her. skal bort å ha oss no kebab ellerno straks.

 

http://img220.imageshack.us/img220/1949/so...ehog23sa.th.jpg :love:

5247724[/snapback]

 

Åååhhh :love: Vekker barndomsminner det spillet der!

5247739[/snapback]

sonic the hegdehog? Levde du i de tidene? :wow: Eg var ca 12-13 når eg pleide å henge på lekebutikker etter skolen for å spille litt. Helt til eg fikk min egen dvs. :p

5247742[/snapback]

 

Klart jeg gjorde det :wee:

Det var noen av de beste tidene i mitt liv ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kronestykker bruker man opp på spilleautomater, Joachim!

5248047[/snapback]

"okey". Det blir stort sett cirka firehundre kroner i året. Putter dem på hvis jeg tvinges til gå med sånn innsamlingsbøsse, synes det er så pinlig, men kronestykker veier litt slik at jeg kan levere den tilbake med hevet hode. Siden oktober har jeg fått 115 kroner - 109 i kronestykker, seks i femtiøringer. Og folk klager over femtiøringen...

Lenke til kommentar
Kronestykker bruker man opp på spilleautomater, Joachim!

5248047[/snapback]

Som aksjonær i et selskap som driver med slikt vil jeg absolutt anbefale dere å bruke alt av andre mynter og sedler på disse flotte automatene, maken til genial skatt på manglende intellekt skal man lete lenge etter, topp saker! :)

Lenke til kommentar
Kronestykker bruker man opp på spilleautomater, Joachim!

5248047[/snapback]

Som aksjonær i et selskap som driver med slikt vil jeg absolutt anbefale dere å bruke alt av andre mynter og sedler på disse flotte automatene, maken til genial skatt på manglende intellekt skal man lete lenge etter, topp saker! :)

5248108[/snapback]

Det er skummelt hvordan du ser de gamle damene gå vill med minstepensjonen sin... Vel skal det sies at jeg på en ferje, en ferje jeg nektet å legge meg på, grunnet innvendig lugar og en durende motor jeg ikke helt likte, forøvrig headed for Polen, spilte jeg bort diverse svenske kroner. Nå var det egentlig fordi jeg sjeldent er i Sverige og derfor ikke hadd enoe ønske om å drasse rundt på svensk cash. Ihvertfall. Etter rundt tyve minutter foran en slik automat gikk det geniale opp for meg. Joda, man kan jo betale ut litt. Man kan faktisk betale ut en del. Sannsynligheten er høy for at du bare putter dem på videre til du er tom for mynter.

 

Jeg knuste forøvrig senere på natten to stk glass i baren på denne fantastiske båten, og han ekle polakken tvang meg til å koste opp etter meg. Riktignok var han ikke fornøyd med kostingen min, og tok raskt over. Imidlertid endte det hele i en film - "Joachim koster for første og siste gang i sitt liv - på en polsk båt". Jaja. ÆSJ.

Lenke til kommentar
Kronestykker bruker man opp på spilleautomater, Joachim!

5248047[/snapback]

Som aksjonær i et selskap som driver med slikt vil jeg absolutt anbefale dere å bruke alt av andre mynter og sedler på disse flotte automatene, maken til genial skatt på manglende intellekt skal man lete lenge etter, topp saker! :)

5248108[/snapback]

 

Aksjonær i Norsk Lotteridrift?

Lenke til kommentar
Aksjonær i Norsk Lotteridrift?

5248168[/snapback]

Har ikke en krone investert i Norge, så det hjelper vel fint lite direkte for meg om det brukes mer penger på spilleautomater her, burde vel ha spesifisert det.

 

Joachim: Er helt latterlig hva folk får seg til å bruke penger på, i tillegg til at de ofte tror det lønner seg. Er stort sett en grunn til at automatene står der...

Lenke til kommentar
Aksjonær i Norsk Lotteridrift?

5248168[/snapback]

Har ikke en krone investert i Norge, så det hjelper vel fint lite direkte for meg om det brukes mer penger på spilleautomater her, burde vel ha spesifisert det.

 

Joachim: Er helt latterlig hva folk får seg til å bruke penger på, i tillegg til at de ofte tror det lønner seg. Er stort sett en grunn til at automatene står der...

5248180[/snapback]

 

Noen går vel faktisk i pluss, men i lengden går det jo i minus. Gamblingindustrien håver jo inn enorme profitter, så det burde jo ringe noen bjeller hos folk.

Lenke til kommentar
Aksjonær i Norsk Lotteridrift?

5248168[/snapback]

Har ikke en krone investert i Norge, så det hjelper vel fint lite direkte for meg om det brukes mer penger på spilleautomater her, burde vel ha spesifisert det.

 

Joachim: Er helt latterlig hva folk får seg til å bruke penger på, i tillegg til at de ofte tror det lønner seg. Er stort sett en grunn til at automatene står der...

5248180[/snapback]

Ja, det er jo det beste, "Hei, jeg vant 200 kroner!", for og så putte dem på automaten igjen -kjempesmart.

 

EDIT: Er en grunn til at det heter spillegalskap, og ikke er noen inntektsgivende jobb.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Skal ikke nekte for at du har et herlig godt poeng, Lars. :) Hadde jeg kjøpt den for å bruke den hadde saken vært en ganske annen, men den er stort sett bare et samlerobjekt, med litt flaks kan jeg til og med tjene noen tusenlapper ved et fremtidig salg (som om jeg får meg til å gjøre det) og se det som en investering...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...