Mato Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på 5245902[/snapback] finslige tøs du har deg med da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på 5245902[/snapback] Pleier de å leke med håret ditt, eller gjør du det bare «i tilfelle»? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på 5245902[/snapback] finslige tøs du har deg med da 5245908[/snapback] Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm... Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller? Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på 5245902[/snapback] Pleier de å leke med håret ditt, eller gjør du det bare «i tilfelle»? 5245924[/snapback] Leke å leke... e liksom kommer mot meg... å vil noe.. så er det ofte de "leker". med håret.. bare liksom... ja.. vetsje eg.. men sånn e det no.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på 5245902[/snapback] finslige tøs du har deg med da 5245908[/snapback] Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm... Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller? Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det 5245930[/snapback] vell du trenger good plass rundt kortene og en ledig slot under kortet som "heatsprederen" skal stikke ut av se her http://www.thermaltake.com/coolers/chipset...er/cl-g0009.htm Endret 3. desember 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 * Glint klipper seg sjæl. Helt gratis. 5245344[/snapback] Høvel eller maskin? 5245352[/snapback] Høvel er bezt, ingen protezt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Da har jeg satt opp Linux-PCen, men når jeg startet den så oppdaget jeg at broderen har passord på den Forbanna drit, han svarer ikke på smsen... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kan vel bare glemme det då.... er jo plass mellom... men det blir vel bare sånn AKKURAT passe sak og då blir det vel muligens litt for varmt... Arg... kjipe data.. klarer isje å gjøre noe i rommet med den på.. gjøre lekser må den av... surringen er helt jævlig.. kan bare glemme å sove med den på... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 * Glint klipper seg sjæl. Helt gratis. 5245344[/snapback] Høvel eller maskin? 5245352[/snapback] Høvel er bezt, ingen protezt 5245954[/snapback] Så er det jo ikke alle som kler en glatt barbert skalle heller då :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Thomas: Det ser ut til at jeg trenger to slike... 5245699[/snapback] Louis Vuittons nye container-modell: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Klipper så kort maskinen klarer. Barberte hodet noen ganger men syns ikke det passet til meg i det hele tatt og var dessuten stress å barbere hodet når det vokser så forbanna fort. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Da var Linux PCen oppe og går. Må bare finne en nettverkskabel og føre internetten via bærbaren min da Funker det da? Siden det er Linux via Windows til internett? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Da var Linux PCen oppe og går. Må bare finne en nettverkskabel og føre internetten via bærbaren min da Funker det da? Siden det er Linux via Windows til internett? 5246059[/snapback] Om du skrur på Internett Deling på Win-maskinen din burde det jo fungere? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Da var Linux PCen oppe og går. Må bare finne en nettverkskabel og føre internetten via bærbaren min da Funker det da? Siden det er Linux via Windows til internett? 5246059[/snapback] Om du skrur på Internett Deling på Win-maskinen din burde det jo fungere? 5246064[/snapback] Det var det jeg tenkte meg jeg og EDIT: Men jeg trur ikke det ville fungere så bra nei.... Endret 3. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 FUCK TELENOR! Makan til idioter! DØ TELENOR! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Da hadde jeg montert en ekstra boks på modemet, og en telefon. Fy faen så stygg telefon *gjemme under pulten* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ctv, da følger jeg opp med FAENS NEXTGENTEL! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Og jeg fortsetter med HELVETES VENABYGD BREIDBANDLAG! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 BRENN CANAL DIGITAL! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Og jeg seier: Helvetes korte nettverkskabel.... Får ikke koblet til nettverket på denne avstanden og jeg har ikke bord der "hovedpunktet" er koplet. Og det vil heller ikke funke å kople gjennom bærbaren....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg