Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på :p

5245902[/snapback]

Pleier de å leke med håret ditt, eller gjør du det bare «i tilfelle»?

Lenke til kommentar
Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på :p

5245902[/snapback]

finslige tøs du har deg med da :p

5245908[/snapback]

Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm...

Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller?

Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det :dontgetit:

Lenke til kommentar

5245902[/snapback]

Pleier de å leke med håret ditt, eller gjør du det bare «i tilfelle»?

5245924[/snapback]

Leke å leke... e liksom kommer mot meg... å vil noe.. så er det ofte de "leker". med håret.. bare liksom... ja.. vetsje eg.. men sånn e det no..

Lenke til kommentar

5245902[/snapback]

finslige tøs du har deg med da :p

5245908[/snapback]

Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm...

Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller?

Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det :dontgetit:

5245930[/snapback]

vell du trenger good plass rundt kortene og en ledig slot under kortet som "heatsprederen" skal stikke ut av

se her http://www.thermaltake.com/coolers/chipset...er/cl-g0009.htm

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Kan vel bare glemme det då.... er jo plass mellom... men det blir vel bare sånn AKKURAT passe sak og då blir det vel muligens litt for varmt...

Arg... kjipe data.. klarer isje å gjøre noe i rommet med den på.. gjøre lekser må den av... surringen er helt jævlig.. kan bare glemme å sove med den på... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da var Linux PCen oppe og går. Må bare finne en nettverkskabel og føre internetten via bærbaren min da :ermm:

Funker det da?

Siden det er Linux via Windows til internett?

5246059[/snapback]

Om du skrur på Internett Deling på Win-maskinen din burde det jo fungere?

5246064[/snapback]

Det var det jeg tenkte meg jeg og ;)

EDIT: Men jeg trur ikke det ville fungere så bra nei....

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...