Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på :p

5245902[/snapback]

 

finslige tøs du har deg med da :p

5245908[/snapback]

 

Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm...

Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller?

Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på :p

5245902[/snapback]

 

Pleier de å leke med håret ditt, eller gjør du det bare «i tilfelle»?

5245924[/snapback]

 

Leke å leke... e liksom kommer mot meg... å vil noe.. så er det ofte de "leker". med håret.. bare liksom... ja.. vetsje eg.. men sånn e det no..

Lenke til kommentar
Jeg vasker håret hver dag... må det... pinlig viss en jente på skolen liksom skal "leke" med håret mitt.. også e det så fett at hun må hente papir å tørke av seg etter på :p

5245902[/snapback]

 

finslige tøs du har deg med da :p

5245908[/snapback]

 

Forresten du... angående den skjermkort kjøleren jeg har SLI 6800GT det vil si 2 6800 GT kort i maskinen de BRÅKER og holder rommet mitt godt å varm...

Er det plass til å montere sånn kjøler på begge eller?

Jeg har ikke forstått hva support er.... og viss dette er det så send en PM viss du vet det :dontgetit:

5245930[/snapback]

 

 

vell du trenger good plass rundt kortene og en ledig slot under kortet som "heatsprederen" skal stikke ut av

 

se her http://www.thermaltake.com/coolers/chipset...er/cl-g0009.htm

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Da var Linux PCen oppe og går. Må bare finne en nettverkskabel og føre internetten via bærbaren min da :ermm:

Funker det da?

 

Siden det er Linux via Windows til internett?

5246059[/snapback]

Om du skrur på Internett Deling på Win-maskinen din burde det jo fungere?

5246064[/snapback]

Det var det jeg tenkte meg jeg og ;)

 

EDIT: Men jeg trur ikke det ville fungere så bra nei....

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...