Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannlig frisør som bare prater om fotball, damer og øl :hmm: Ta godt vare på ham og og sppør ham om han kunne tenke seg å flytte til Oslo

5245350[/snapback]

Haha, min mannlige frisør kan fortelle masse om New Oreleans og San Fransisco....

 

Men klippe kan han, og han er, tro det eller ei, hyggelig.

 

EDIT: Hvis jeg spør, så har han sikkert vært i Montreal og Key West også...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Den mannlige frisøren jeg har klipt meg mest hos er definitivt det mest homofile mennesket jeg har vært i nærheten av, og det sier egentlig en god del. Han ble helt i ekstase når jeg satt på «Good old fashioned lover boy» på stereoanlegget der en gang, tror aldri han har nedverdiget seg til å så mye som tenne opp i peisen med sportsbilagene i avisen. Herlig!

Lenke til kommentar
Den mannlige frisøren jeg har klipt meg mest hos er definitivt det mest homofile mennesket jeg har vært i nærheten av, og det sier egentlig en god del. Han ble helt i ekstase når jeg satt på «Good old fashioned lover boy» på stereoanlegget der en gang, tror aldri han har nedverdiget seg til å så mye som tenne opp i peisen med sportsbilagene i avisen. Herlig!

5245381[/snapback]

Høres ut som min frisør det. Han er så homo og hopper opp med den mest femi stemmen "hei Joachim, det var leeeenge siden, kom her!" "Skal det være en latteee kanskje?" i et tonefall mer homsete enn i homsepatruljen selv. Vilt. Han vet antagelig ikke hva sportbilaget i avisen er engang. Men ble beroliget av at han hadde kjæreste, Espen eller noe...

Lenke til kommentar

Ser dere snakker om frisører og hårklipp.

 

Vell; jeg tør ikke klippe meg hjemme fordi mamma hater/ikke liker idèn min om å samle til langt hår.

 

Når jeg er hos muttern så må jeg betale frisøren selv, hvis jeg forsatt skal ha langt hår. Og det skal jeg.

 

Så jeg bør vel sjekke opp priser og skaffe meg en frisør time så jeg kan får stusset håret litt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...