Acrid Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 * Glint klipper seg sjæl. Helt gratis. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Mannlig frisør som bare prater om fotball, damer og øl Ta godt vare på ham og og sppør ham om han kunne tenke seg å flytte til Oslo Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 * Glint klipper seg sjæl. Helt gratis. 5245344[/snapback] Høvel eller maskin? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Mannlig frisør som bare prater om fotball, damer og øl Ta godt vare på ham og og sppør ham om han kunne tenke seg å flytte til Oslo 5245350[/snapback] Haha, min mannlige frisør kan fortelle masse om New Oreleans og San Fransisco.... Men klippe kan han, og han er, tro det eller ei, hyggelig. EDIT: Hvis jeg spør, så har han sikkert vært i Montreal og Key West også... Endret 3. desember 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Den mannlige frisøren jeg har klipt meg mest hos er definitivt det mest homofile mennesket jeg har vært i nærheten av, og det sier egentlig en god del. Han ble helt i ekstase når jeg satt på «Good old fashioned lover boy» på stereoanlegget der en gang, tror aldri han har nedverdiget seg til å så mye som tenne opp i peisen med sportsbilagene i avisen. Herlig! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Den mannlige frisøren jeg har klipt meg mest hos er definitivt det mest homofile mennesket jeg har vært i nærheten av, og det sier egentlig en god del. Han ble helt i ekstase når jeg satt på «Good old fashioned lover boy» på stereoanlegget der en gang, tror aldri han har nedverdiget seg til å så mye som tenne opp i peisen med sportsbilagene i avisen. Herlig! 5245381[/snapback] Høres ut som min frisør det. Han er så homo og hopper opp med den mest femi stemmen "hei Joachim, det var leeeenge siden, kom her!" "Skal det være en latteee kanskje?" i et tonefall mer homsete enn i homsepatruljen selv. Vilt. Han vet antagelig ikke hva sportbilaget i avisen er engang. Men ble beroliget av at han hadde kjæreste, Espen eller noe... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ah, jeg er sulten. Får gå og lage meg mat. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ser dere snakker om frisører og hårklipp. Vell; jeg tør ikke klippe meg hjemme fordi mamma hater/ikke liker idèn min om å samle til langt hår. Når jeg er hos muttern så må jeg betale frisøren selv, hvis jeg forsatt skal ha langt hår. Og det skal jeg. Så jeg bør vel sjekke opp priser og skaffe meg en frisør time så jeg kan får stusset håret litt Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er det noen som har noen gode tips til å få mer energi? Føler at jeg er for slapp til å bruke helgene til noe nyttig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva vil langt hår si? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jerntilskudd 5245478[/snapback] Er vel mer enn bare jernmangel som kan føre til slapphet. Liker du brunost så et det Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hva vil langt hår si? 5245483[/snapback] Håret mitt er vel over 20cm trolig 30 - 40 cm Men det skal bli over 60 trur jeg Endret 3. desember 2005 av askogli Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ang langt hår - husker da jeg jobbet på Egon her i Ski. Kom en dame inn fra hotellet en morgen. Håret hennes rakk henne til hælene. Så litt rart ut egentlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tror jeg bare har 30cm langt hår nå, elns Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Somebody missed me? 5245282[/snapback] Yup! 5245298[/snapback] Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jippi! Hettegenser fra Tdk. Bukse fra J&J. Da ble det nye klær allikevel da. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Okei. Jeg har fått disse komentarene på skolen: - Skal du bli satanist? - Klipp deg! - Skal du ikke klippe deg? Samt denne morsomme: - Du skriver som ei jente. Haha :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg får som oftest disse kommentaren på skolen: ...... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Å skrive som en jente er jo positivt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg