Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woo! *kort hår*

 

280 kr for 5 minutters hårklipping. Hurra!

5245009[/snapback]

Det var billig for en klipp da! At du ikke skulle ha noen avansert klipp kunne jo ikke frisøren noe for.

5245040[/snapback]

 

For oss som ikke har en "mama" og "papa" å få penger av, så er det rimelig dyrt. Blir ikke finere om jeg klipper meg hos feks Adam&Eva uansett.

 

@ SnittLeif: Jeg er stygg med langt hår. :p

 

Edit2: Når jeg tenker meg om så er jeg ikke videre pen uansett. :p

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Uff.

Jeg tror jeg var våken samtidig som jeg sov i natt.

Jeg bare lå der, og kjente at det kribla i beina, og armene og hele kroppen, akuratt som om den vokste. Helt merkelig.

5245033[/snapback]

Grattis petter! :p

 

 

_______________________

 

 

Når jeg klipte meg nå, vasket først dama håret mitt og klippet det i ca 20 min. etterpå.

 

det kostet 290kr :ohmy:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

Det latterlige er at 350,- ikke er så vanvittig langt unna det det koster å klippe seg (inkludert hårvask og andre nødvendigheter) på Studio Alf, Adam & Eva eller andre forholdsvis ordentlige salonger, det lønner seg sjelden å gå for rimelige alternativer. Selvfølgelig, er formålet å få kortere hår er nok det rimelig oppnåelig uansett hvor man går.

Lenke til kommentar
Det latterlige er at 350,- ikke er så vanvittig langt unna det det koster å klippe seg (inkludert hårvask og andre nødvendigheter) på Studio Alf, Adam & Eva eller andre forholdsvis ordentlige salonger, det lønner seg sjelden å gå for rimelige alternativer. Selvfølgelig, er formålet å få kortere hår er nok det rimelig oppnåelig uansett hvor man går.

5245235[/snapback]

En hundrelapp til, og så er du der, vil jeg tro. Husker ikke helt enkeltprisingen på "På Håret" hvor jeg klipper meg, men tipper den er rundt 400-450. Men men, jeg skal ikke tvinge noen dit jeg..

Lenke til kommentar

*gjesp*

 

Mornings folkens :)

 

 

Nei nei, pugge til spansktentamen å gymprøve for meg i dag.

Weeehiiiiiiiiii :p

 

Egentlig så syns jeg det bare er kult å lære spansk jeg, eneste faget jeg faktisk liker på skolen. Tøft å kunne et latinsk språk.... lettere å lære fransk og italiensk senere når det første latinske språket sitter :D

Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har betalt ekstra for en hårvask med shampoo og balsam. Herregud, det er enklere for dem å klippe et fuktig hår, trodde ikke frisører ville klippe uten og vaske eller spraye vilt med vann i håret ditt... Men men, jeg er ingen frisør.

 

Men ja, ejg betaler ekstra for proteinkur, men det er jo en kur, ikke shamponering... Skal klippe meg onsdag - så du kan få rapport. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...