Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 "yay" jeg fikk warn 5245037[/snapback] For hva? 5245043[/snapback] For support er jo ingen som har svart i tråden min uansett. Dessuten er det mange som har tatt support her (tilogmed en admin ) som ikke har fått warn. *sigh* i never get away with anything. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Sånn føler jeg det alltid og. Selv om jeg slipper unna. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Woo! *kort hår* 280 kr for 5 minutters hårklipping. Hurra! 5245009[/snapback] Det var billig for en klipp da! At du ikke skulle ha noen avansert klipp kunne jo ikke frisøren noe for. 5245040[/snapback] For oss som ikke har en "mama" og "papa" å få penger av, så er det rimelig dyrt. Blir ikke finere om jeg klipper meg hos feks Adam&Eva uansett. @ SnittLeif: Jeg er stygg med langt hår. Edit2: Når jeg tenker meg om så er jeg ikke videre pen uansett. Endret 3. desember 2005 av Volcov Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Uff. Jeg tror jeg var våken samtidig som jeg sov i natt. Jeg bare lå der, og kjente at det kribla i beina, og armene og hele kroppen, akuratt som om den vokste. Helt merkelig. 5245033[/snapback] Grattis petter! _______________________ Når jeg klipte meg nå, vasket først dama håret mitt og klippet det i ca 20 min. etterpå. det kostet 290kr Endret 3. desember 2005 av danielsn Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Bare...bare...ti stille du Daniel! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Skulle jeg vasket håret, så hadde det kommet på 350. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 HÆ. Tar de ekstra for vask? Jeg tror jeg betaler rundt 700 for proteinkur og noe sånn hodebunnsmassage han frisørtypen tilbyr. Vurderer å bleke håret, det er blitt så mørkt nå, men satser på at juleferien tilbyr litt solbleing så jeg fortsatt kan skryte av "naturlig hårfarve". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når jeg klipte meg måtte jeg ut med 800! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når jeg klipte meg måtte jeg ut med 800! 5245208[/snapback] Du er jente. Klart det er dyrere. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det latterlige er at 350,- ikke er så vanvittig langt unna det det koster å klippe seg (inkludert hårvask og andre nødvendigheter) på Studio Alf, Adam & Eva eller andre forholdsvis ordentlige salonger, det lønner seg sjelden å gå for rimelige alternativer. Selvfølgelig, er formålet å få kortere hår er nok det rimelig oppnåelig uansett hvor man går. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fungerer fint med mødre som kan klippe hår. Altså, samma faen, jeg ser like jævelig ut på håret uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det latterlige er at 350,- ikke er så vanvittig langt unna det det koster å klippe seg (inkludert hårvask og andre nødvendigheter) på Studio Alf, Adam & Eva eller andre forholdsvis ordentlige salonger, det lønner seg sjelden å gå for rimelige alternativer. Selvfølgelig, er formålet å få kortere hår er nok det rimelig oppnåelig uansett hvor man går. 5245235[/snapback] En hundrelapp til, og så er du der, vil jeg tro. Husker ikke helt enkeltprisingen på "På Håret" hvor jeg klipper meg, men tipper den er rundt 400-450. Men men, jeg skal ikke tvinge noen dit jeg.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 *gjesp* Mornings folkens Nei nei, pugge til spansktentamen å gymprøve for meg i dag. Weeehiiiiiiiiii Egentlig så syns jeg det bare er kult å lære spansk jeg, eneste faget jeg faktisk liker på skolen. Tøft å kunne et latinsk språk.... lettere å lære fransk og italiensk senere når det første latinske språket sitter Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Koster 600 for en hårklipp hos Adam&Eva, sjekket istad. Det var bare hårklipp altså. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Koster 600 for en hårklipp hos Adam&Eva, sjekket istad. Det var bare hårklipp altså. 5245264[/snapback] Men tviler på at noen finner på å ta ekstra betalt for hårvasken.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Somebody missed me? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Somebody missed me? 5245282[/snapback] Yup! @ Jokkis: De tar ekstra betalt. Gjør det flere steder faktisk. De bruker jo shampo og tid på det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg tror aldri jeg har betalt ekstra for en hårvask med shampoo og balsam. Herregud, det er enklere for dem å klippe et fuktig hår, trodde ikke frisører ville klippe uten og vaske eller spraye vilt med vann i håret ditt... Men men, jeg er ingen frisør. Men ja, ejg betaler ekstra for proteinkur, men det er jo en kur, ikke shamponering... Skal klippe meg onsdag - så du kan få rapport. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Frisøren min vasker håret mitt gratis når jeg ikke kommer til henne nyvasket. Tror heller ikke at det er normalt å ta betalt for en liten hårvask. Det er jo ikke snakk om mye tid og de ønsker jo ikke å klippe håret når det ikke er nyvasket. Endret 3. desember 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg betaler 300,- for en klipp med vask og diverse stell. Klipper meg forøvrig kun hos Thony på H2 - Byhaven. Ikke bare er han 100,- billigere enn resten av frisørene, han er særs dyktig og prater kun om fotball, damer og øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg