Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når topic sier "spam/support=ban" så er det forunderlig at man likevel må leke med ild. Fjernet en slik tråd og som det står i første innlegg, slikt vil få reaksjoner.

 

Håper man skjønner fremovver at man bør holde seg unna slikt og ikke be om trøbbel, blir litt trist å være så bevisst i å bryte reglene :no:

 

Og nei, ikke diksuter slikt her i tråden, reaksjoner kan som vanlig taes på pm.

 

Stay on topic people :)

Lenke til kommentar
Synes ikke Eline er noen løstøs. Måtte flere timer med trygling til for meg i juli.

5244365[/snapback]

Jeg syns ikke akkurat dette støtter opp om meg på noen måte.

5244382[/snapback]

 

Oi. Kan godt redigere bort om du vil det. Jeg vil jo frem til at du ikke er noen løstøs.

 

Alle sammen, jeg hadde ikke tid nok på to dager engang, så ikke-løs er Eline!

 

Bra nok?

Lenke til kommentar
Oi. Kan godt redigere bort om du vil det. Jeg vil jo frem til at du ikke er noen løstøs.

 

Alle sammen, jeg hadde ikke tid nok på to dager engang, så ikke-løs er Eline! Eline er en bra jente. Hun liker lange gåturer i skogen og en romatisk middag for 2 er hun veldig glad i. Hun liker å bli vartet opp, at mannen gjør litt "stas" av henne. Dette er det jeg vet om Eline. Mer kommer senere. Hun er også veldig søt.

 

Bra nok?

5244386[/snapback]

*fixed*

 

Ja, det er bra nok. :) Takk :)

Lenke til kommentar
Øy, du! Jeg prøvde å varte deg opp med rosiner. Vet ikke hvem som takket nei, jeg! (Vet det jo egentlig, bare en måte å skrive/snakke på)

 

Gåtur i skogen, teller det at jeg dro deg opp fra den bakken du absolutt mente du måtte gå opp?

5244407[/snapback]

Jeg kom meg opp den bakken selv, jo! Gjorde jeg ikke det? (hm, ble egentlig litt usikker nå)

Og Rosiner sucks!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...