Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARG! Ringte mamma, nå. Jeg har vist en avtale om jeg ikke skal drikke før jeg er 18 :dontgetit:

5242800[/snapback]

Jeg har en tilsvarende avtale, bare med røyk :yucky: , så får jeg 15k.

5243033[/snapback]

= et førerkort til bil.

5243050[/snapback]

no sånt ja :)

 

Men er snart ferdig med lett lappen, så jeg slipper litt teori da.. så da sparer jeg litt penger der :wee:

Lenke til kommentar

Fitte, nå har jeg fått sånn IP telefon, og der skal den kobles til modemet, og EN port skal brukes til pc, hva med FTP serveren min? Hva med xboxen min? Hva med laptoppen med trådløst?!

 

Håpoer jeg kan koble alt sjiten inn på den andre. Eller så blir jeg forbanna..

EDIT: Trådløst har den heller ikke.

EDIT": Og jeg får ikke spilt på internett med xboxen mer, men logikken sier jo at jeg kan bruke det gamle modemet. Og enda spille på internett.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Koster det femten tusen å ta førerkortet? Trodde det var dyrere slik om det har vært snakket om hvor dyrt det er..

5243091[/snapback]

Hakke peiling, men har en følelse av at det er rundt der (betalte ikke selv). Avhengig av antall kjøretimer da selvsagt. Kostet 450kr / 45min så vidt jeg kan huske.

5243108[/snapback]

Vertfall har jeg måtte punge ut 6k i teori, i tillegg må jeg ha kjøretimer når snøen forsvinner... (selv om jeg har kjørt litt på en gård her allerede :innocent: )

Lenke til kommentar
Koster det femten tusen å ta førerkortet? Trodde det var dyrere slik om det har vært snakket om hvor dyrt det er..

5243091[/snapback]

:roll:

5243140[/snapback]

Jeg bare spør jeg! Jeg må jo etter hvert få tatt litt sånt jeg også.

5243148[/snapback]

Grei den, det er bare måten du sier det på

 

 

Jeg vil lage noe. Sitter og ser på deviantArt. Dessverre har jeg ikke PS på denne maskina.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...