Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan gjoere meg en tjenteste? Har behov for en tegning... Dvs. En slags ting med ett ord i midten og 5 ord rundt dette ordet igjen, med piler som peker ut fra midten til de forskjellige.

 

Midt: "Serveur"

Rundt: 5*"station", to oppe i hjoernene, to nede i hjoernene og en nede i midten.

 

Hvis noen kunne gjort dette for meg, gjerne som gjennomsiktlig gif (hvis det er mulig?), ville jeg blitt overlykkelig.

 

*klemmepaa*

Lenke til kommentar
God dag alle sammen, Spesielt Brun. *kosepå* :love:

 

 

Hjemme fra skolen. I kveld blir det film. *gledeseg*

5241821[/snapback]

Hei pus :love: Hvordan staar det til?

Her har jeg IGC for alle penga, jobber med powerpoint :woot: Er farlig enkelt, og uhyre kjedelig. I kveld kommer pappa. Har ikke sett han paa uhyre lenge. Og om 15 dager drar jeg hjem :green: Gjett hvem som gleder seg til den 17. Desember!

Lenke til kommentar
God dag alle sammen, Spesielt Brun. *kosepå* :love:

 

 

Hjemme fra skolen. I kveld blir det film. *gledeseg*

5241821[/snapback]

Hei pus :love: Hvordan staar det til?

Her har jeg IGC for alle penga, jobber med powerpoint :woot: Er farlig enkelt, og uhyre kjedelig. I kveld kommer pappa. Har ikke sett han paa uhyre lenge. Og om 15 dager drar jeg hjem :green: Gjett hvem som gleder seg til den 17. Desember!

5241834[/snapback]

Kongen av Sverige? :)

Lenke til kommentar
God dag alle sammen, Spesielt Brun. *kosepå* :love:

 

 

Hjemme fra skolen. I kveld blir det film. *gledeseg*

5241821[/snapback]

Hei pus :love: Hvordan staar det til?

Her har jeg IGC for alle penga, jobber med powerpoint :woot: Er farlig enkelt, og uhyre kjedelig. I kveld kommer pappa. Har ikke sett han paa uhyre lenge. Og om 15 dager drar jeg hjem :green: Gjett hvem som gleder seg til den 17. Desember!

5241834[/snapback]

Kongen av Sverige? :)

5241845[/snapback]

Hvordan visste du det? Trodde det var en godt bevart hemmelighet jeg.

 

forresten:

02.12.05 13.22 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

 

Kommer vel ikke frem til meg før i morgen da :(

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Fy... faen. Jeg hater NextGenTel så grusomt akkurat nå. Har ikke vært annet enn problemer den siste måneden. Nå faller stadig DNS ut, og jeg kommer ikke inn på nettsider fordi den ikke finner ut hvor i helvete de jævla sidene er hen.

 

Må restarte router hver gang.

5241959[/snapback]

 

Har noe ala det samma problemet, og ngt.

Lenke til kommentar
Fy... faen. Jeg hater NextGenTel så grusomt akkurat nå. Har ikke vært annet enn problemer den siste måneden. Nå faller stadig DNS ut, og jeg kommer ikke inn på nettsider fordi den ikke finner ut hvor i helvete de jævla sidene er hen.

 

Må restarte router hver gang.

5241959[/snapback]

 

Bor du langt unna sentralen? Kanskje opphastigheten din prøver å komme på maks hele tida og derfor du detter ut og ting ikke funker. Var det her en stund :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...