Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La de folkene tilpasse seg oss, la oss slippe å tilpasse dem. Fyf aen, jeg ville vel blitt banket opp daglig på en sånn skole.

5237989[/snapback]

Leste ikke artikkelen så veldig nøye, men så vidt jeg så er det vel her snakk om frivillig tilpasning?

Det er ikke slik at innvandrerne krever at våre jenter skal kle seg mindre utfordrende?

Lenke til kommentar
La de folkene tilpasse seg oss, la oss slippe å tilpasse dem. Fyf aen, jeg ville vel blitt banket opp daglig på en sånn skole.

5237989[/snapback]

Leste ikke artikkelen så veldig nøye, men så vidt jeg så er det vel her snakk om frivillig tilpasning?

Det er ikke slik at innvandrerne krever at våre jenter skal kle seg mindre utfordrende?

5238101[/snapback]

stemmer, men for vår venn jokke som har basert hele livet sitt på det overfladiske så frykter han all form for nedtrapping av fokusering på kropp og sex.

Lenke til kommentar

Side 3600 àla 25 inlegg p/side

Men JoachimR: Vet du hvordan mitt intrykk av deg er?

En liten gutt på 15 år, ca 1,60 gøy, tynn og blondt hår. Sitter masse hjemme og gjør lekser. Hvor galt har jeg :p

(But no offence)

5237574[/snapback]

Jeg er seksten, og 1,84 høy. Mellomblondt hår. Lekser burde jeg gjort meget mer av. Men men.

5237615[/snapback]

Bare litt feil :ermm: Hvordan trur du jeg er da :D

De nye verdiene er nedverdigende overfor gutter!

Ja til sol og bikini hele året!

5237935[/snapback]

Enig! :D Norge = Nordmenn

Sverige = svensker

India = Indere

osv

NY EDIT kommer etter jeg har spise :p

Straks tilbake

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Da tar jeg meg en 18 dagers pause fra forumet :) hw.no og eksamen er visst ikke to ting som passer spesielt godt sammen....

Snakkes når eksamen er over :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...