SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det kameraet med 7.2MP som Ø.B bestilte for en liten tid tilbake Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) ahhhh... det var deilig å få ut raseriet! 214 SK Hw.no | Jævla korkodi 27911 Suste inn på 214 plass Endret 3. juni 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 åhåhåhåhå fikk kameraet i dag. nice /me wants Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 åhåhåhåhå fikk kameraet i dag. nice Legg ut et bilde tatt med "supah-cam" da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ferdig med ekle tysk eksamen-- Spørs om det gikk bra tror jeg skal lage hjemmelagd kebab idag Ferdig etter 3 timer? Imponerende. Jeg ble litt lengre. Endelig ferdig med fransk 4ever & ever! Jeg drar til Oslo om noen få timer. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ferdig med ekle tysk eksamen-- Spørs om det gikk bra tror jeg skal lage hjemmelagd kebab idag Ferdig etter 3 timer? Imponerende. Jeg ble litt lengre. Endelig ferdig med fransk 4ever & ever! Jeg drar til Oslo om noen få timer. Eksamen sucket.. går sikkert bra.. hva skal du i Uslåw? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 College-test (SAT) Matteoppgaver, engelskoppgaver og stiloppgave på 4 timer. "Yay" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Lykke til Steffy. Hvor er det du lyst til å gå? Meldt dårlig vær til helga, ingen hopping. :/ Edit: Stor leif. Endret 3. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lykke til Steffy. Hvor er det du lyst til å gå? Vet ikke, jeg har fortsatt noen måneder før jeg må søke. Kanskje noe film-noe? Hvem vet? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ferdig med tentamens uka... 5 siders stil i både engelsk og norsk, selvom jeg ble ferdig etter tre timer....lurer på hvordan det går... :S Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Geez! Istad ringte det en kar fra "IDB" ellerno og sa jeg hadde meldt meg inn på en konkuranse på hjemmesiden deres. Jeg svarte "jo, sikkert", selvom jeg ikke kan huske jeg har gjort det. Han sa at dem leverte PCer og i den konkuransen så kunne man vinne en PC. Da kom jeg på at jeg hadde meldt meg inn i den. Så sier han: «Jepp. Har du lyst til å bli tilsendt.. vent litt» Jeg tenkte selfølgelig at jeg hadde vunnet og han skulle spørre hvordan jeg ville at den skulle bli sendt. Så kommer han etter 30 sekunder. «Beklager det der. Men vil du bli tilsendt et magasin i posten, altså abonere på IDB?» DA ble jeg skuffa ja.. edit: Fader å da! HW.no går utrolig treigt nå Endret 3. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 IDG er de som gir ut pcworld og oversetter "etelerannet for dummies"-bøkerne. Herr Brun Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 fredrikrb, omgwtfbbq, kom deg til oslo en dag a! æ og V vil kose AAAAAAAAAAAAAAAAAAARE WE THERE.... YET!? Oslo er langt. :-P Altså, det er bare fredrikrb og jeg som skal kose! Han sa jeg var den eneste for han hvertfall. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 fredrikrb, omgwtfbbq, kom deg til oslo en dag a! æ og V vil kose AAAAAAAAAAAAAAAAAAARE WE THERE.... YET!? Oslo er langt. :-P Altså, det er bare fredrikrb og jeg som skal kose! Han sa jeg var den eneste for han hvertfall. Jeg tror han sier det til alle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, Fredrik flørter litt med meg og. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det var flere SO-folk som skulle på DT-konsert, var det ikke? Ta en titt her, dere det gjelder. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tentamen's uka mi er ferdig Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Herved er BlackslashIllegaleMetalRadio offisielt åpne. Frekvens 108FM, rekkevide 1KM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg