Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
weee. skal til Arkivet i Kr.sand i morgen :thumbdown:

 

må legge meg nå :cry:

hehe, det er ikke det gøyeste stedet nei :p. var med å lagde skyggs ting til en dokumentar om krigen der, med noen av torturredskapene de har der :devil:. se etter en pisk med mange lær ting på, har vippa litt med den :p.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

var på siba idag og hjalp ei jeg bor lamme og shoppe bærbar. det var litt morsom opplevelse.. :wee:

 

han fyren som ekspederte oss var grei nok, men en annen skrue som jobbet der som drev og hjalp noen andre kunder og stakk hodet innom og forstyrret oss hadde tydeligvis null peiling. hørte blant annet slike ting som at "maskinen hadde et veldig bra skjermkort," selvsagt et integrert intel extreme 2 han snakket om.. rart at det ikke stilles høyere krav til kunnskap når de skal jobbe i data avdelinga. burde jo vite litt om maskinene de selger.

 

han prøvde også påstå at det ikke var trådløstnettverkskort integrert i maskinen vi kjøpte. da jeg spurte han hvordan maskinen kunne ha centrino merke visst den ikke hadde trådløst nettverkskort så fikk jeg bare beskjed om at centrino ikke hadde noe med det og gjøre. centrino var typen prosessor som satt i maskinen.. jaja, orket ikke diskutere og kjøpte nå bare maskinen. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og leser i historieboken: "England hadde en strategisk geografisk beliggenhet var landet mindre utsatt for invasjon, og marinen klarte å hamle opp med fiender til sjøs", og tenkte: "Hehe, england camper i hjørnet og pwner newbeland"

---

Jeg har vært normal en gang i tiden, jeg lover. Det er bare lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...