Ø.B. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er mange bilder av han i den tråden, du får se litt bakover der.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) weee. skal til Arkivet i Kr.sand i morgen må legge meg nå hehe, det er ikke det gøyeste stedet nei . var med å lagde skyggs ting til en dokumentar om krigen der, med noen av torturredskapene de har der . se etter en pisk med mange lær ting på, har vippa litt med den . Endret 11. mai 2005 av andesam Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor er det blitt av B|Real?*håpe på ett bilde av han i RPP snart* Skummelt Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå er det natta Har vert en aktiv dag på forumet dette! I morra er det fotball kamp mot Vard Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Godnatt ja. Tar vel kvelden snart jeg også. Veiledning på noen oppgaver i morra kl 9. Det er tidlig det... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Legger meg nå jeg også. God natt folkens! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Her var det mørkt, sa den blinde merra og stanga øyet i lysbryter'n. Ja, du hører vel det du som er stum, sa mannenog spøtta merra i bakøret. Mens Sinsentrikken sto på Østbanen og mumla gåsegg --- Til sengs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) duste mandle hul....l far spille i natt.. Endret 11. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jaja, da går jeg til sengs med tanke på at jeg står for 115 av 11300 innleggene som har blitt postet i dag, Ca.. Og med tanke på at Babethreaden er godt bevart inntilvidre *Til sengs* Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 var på siba idag og hjalp ei jeg bor lamme og shoppe bærbar. det var litt morsom opplevelse.. han fyren som ekspederte oss var grei nok, men en annen skrue som jobbet der som drev og hjalp noen andre kunder og stakk hodet innom og forstyrret oss hadde tydeligvis null peiling. hørte blant annet slike ting som at "maskinen hadde et veldig bra skjermkort," selvsagt et integrert intel extreme 2 han snakket om.. rart at det ikke stilles høyere krav til kunnskap når de skal jobbe i data avdelinga. burde jo vite litt om maskinene de selger. han prøvde også påstå at det ikke var trådløstnettverkskort integrert i maskinen vi kjøpte. da jeg spurte han hvordan maskinen kunne ha centrino merke visst den ikke hadde trådløst nettverkskort så fikk jeg bare beskjed om at centrino ikke hadde noe med det og gjøre. centrino var typen prosessor som satt i maskinen.. jaja, orket ikke diskutere og kjøpte nå bare maskinen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sitter her og leser i historieboken: "England hadde en strategisk geografisk beliggenhet var landet mindre utsatt for invasjon, og marinen klarte å hamle opp med fiender til sjøs", og tenkte: "Hehe, england camper i hjørnet og pwner newbeland" --- Jeg har vært normal en gang i tiden, jeg lover. Det er bare lenge siden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hehe.. lider litt av sånt selv. ser meg i speilet, oppdager en kvise eller lignende og tenker automatisk spot healbrush. prøver fikse håret men blir ikke fornøyd, ctrl z.. ikke greit og være nerd. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå er måren ja.... :S Sk0l og sånnt shit..! Argh!!! Fotballkamp idag og... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 morgen og skole. Fransk 2 timers brøve uff fransk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jippii! Prøve om Paulus, 27 sider.. Hvorfor kunne han ikke bare ta seg en tur til Roma, skrive noen brev, dra tilbake og ferdig? Hadde jo vært så mye lettere å lære Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 er på jobb.....boring ass shit :/ Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da var prøveeksamen unnagjort. Bare å vente en måned på skikkelig eksamen, og så er det ferie. Dvs halvannen måned med jobb når jeg ikke skal på roskilde Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 God morgen folkens Endelig fått lønning no, 7422 kroner, det er deilig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg